Herhaalde miskramen club 2018

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nonamenononsense, 22 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.770
    4.734
    113
    Vrouw
    Dankjewel!

    Ja vooral zondag had ik het heel moeilijk. Aan deze dag heb ik ook mooie herinneringen. Haar geboorte was niet alleen maar verdrietig.

    We maken er een fijne dag van met zijn drietjes en het kaarsje brand bij haar foto. Verder niet veel speciaals.
     
    conejita vindt dit leuk.
  2. Nonamenononsense

    Nonamenononsense Bekend lid

    16 mrt 2018
    820
    234
    43
    Vrouw
    Net de vroege geslachtsecho gepland. Staat nu op 22 november, dan ben ik bijna 14 weken. Ben benieuwd!
    Voor ieder die het nog niet weet, hebben jullie er feeling bij?
     
  3. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.770
    4.734
    113
    Vrouw
    Nonamenononsense en conejita vinden dit leuk.
  4. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Nahhh ik kreeg heel geen meldingen meer van hier.

    Wat akelig van je galstenen @Nonamenononsense , maar als t je wat gerust stelt, een vriendin van mij heeft ook een operatie gehad tijdens haar zwangerschap en is helemaal goed gekomen.

    @robijn een jaar al weer :( wat vliegt de tijd. En wat fijn dat alles goed gaat met je

    @conejita een meisje! Wat leuk! Fijn dat ze je extra screenen

    Hier ook alles goed , volgende week 20 weken echo, nog even spannend maar ik verwacht geen gekke dingen
     
    Nonamenononsense en conejita vinden dit leuk.
  5. born2bme

    born2bme Fanatiek lid

    3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Ohj sorry dames niet zo actief meer.

    @Nonamenononsense en @Robijn89 gefeliciteerd jullie! Fijn dat alles goed is!

    @Robijn89 moeilijke tijd een jaar geleden. Dan is dit idd wel een welkome lichtpuntje!

    @Izzie7676 alweer bijna 20 weken jeetje gaat de tijd snel!

    @conejita wat leuk een meisje! Gefeliciteerd!

    Hier gaat t wel goed hoor. Nu bijna 14 weken en hoop dat de rust een beetje komt. De eerste weken waren hel. Woensdag weer controle en 9 nov geslachtsbepaling! Kan niet wachten! Niet dat t me iets uitmaakt hoor maar ben gewoon te benieuwd! Ik denk zelf heel sterk een meisje, mijn man denkt dit ook haha dus ben benieuwd
     
    conejita, Nonamenononsense en Izzie7676 vinden dit leuk.
  6. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Hey chickies!

    Ik lees in stilte mee en wens iedere keer het beste voor jullie. Ik ben ook altijd zo blij als het goed gaat met iemand :)

    Zelf vind ik de tijd nog steeds niet snel gaan, maar bijv bij andere wel, @Izzie7676 is al bijna 20 wkn!

    Ik tel nog steeds iedere dag en ben ook nog steeds een piepje voorbereid op shit nieuws. Tot 2 wkn geleden hadden we ook nog totaal niets in huis en ineens kregen we beide woeste nesteldrang en moest er pronto een kamertje komen enzo XD

    Met 38/39 wkn krijg ik een ks, dus zo echt lang hebben we ook niet meer. Ik probeer mezelf vaak over dat shit gevoel heen te tillen en te genieten van haar gespring op mijn blaas. We zeggen dan altijd dat het HappyHour is in Bar Placenta XD

    Ik heb ook super veel klachten, nierstuwing, benauwd, astma, laag ferritine, harde buiken, etc. Iedere week naar de Gyn die alles streng onder controle houd, maar je hoort mij daar niet over klagen hoor. Als die Mop daar binnen maar gewoon gezond door groeit. Ons groepje is nml echt een kneuzen clubje, zelfs al een kindje met 22 wkn geboren en 1 die eig niet groeit in de bm. Erg verdrietig allemaal, dus geklaagd word er niet, we zijn blij met wat we hebben :)
     
    Nonamenononsense vindt dit leuk.
  7. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.770
    4.734
    113
    Vrouw
    @Izzie7676 Fijn dat alles goed gaat. Succes met de 20 weken echo!

    @born2me Spannend de geslachtsbepaling! Ben benieuwd of je gevoel klopt.

    @Cindy1977 Vervelend al die klachten :( gelukkig doet de kleine het goed. Weten jullie het geslacht?

    Hier vandaag een gesprek gehad met de gyn en ook meteen een echo. Wat een verschil weer met vorige week! We zagen nu armen en beentjes en hij begon ook al voetjes te krijgen.
     
    conejita vindt dit leuk.
  8. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Ja het is echt al een mini mensje hoor! Vorig jaar ben ik bevallen met 12 weken en dat was een compleet af kindje. Je ziet het op de echo niet, maar er zit echt “vlees” omheen. Zo mooi! Ieniemienie teentjes en vingertjes en zo, er zit wat prachtigs in je!

    Wij krijgen een Dochter :) We hadden na al die shit geen voorkeur, maar man man wat zaten we te stralen toen ze zei dat Dochter nummer 3 eraan zat te komen :) Mijn Man blijft de harem aanvoerder thuis, ... 3 Dochters, een vrouw en 2 vervelende oude dames Teckels XD
     
    conejita, Robijn89 en Nonamenononsense vinden dit leuk.
  9. Roodborstje2

    Roodborstje2 Fanatiek lid

    18 mrt 2015
    1.211
    981
    113
    Vrouw
    Z-Holland
    Hey dames. Ik vroeg me af of er nog een plekje open is om mee te praten hier? Ik heb een mk en een ma achter de rug en ik ga vanaf deze cyclus weer proberen zwanger te worden. Ik sta er zo anders in dan hiervoor.
     
  10. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Altijd welkom, wat naar dat je ook miskramen hebt gehad. Haalt de glans wel af van het gene zwanger worden en zijn he
     
  11. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.770
    4.734
    113
    Vrouw
    Natuurlijk! Welkom!
    Ja het onbezorgde is weg he :(.
     
  12. Nonamenononsense

    Nonamenononsense Bekend lid

    16 mrt 2018
    820
    234
    43
    Vrouw
    Tuurlijk ben je welkom! En idd, alles heeft nu toch een kanttekening he? Jammer is dat
     
  13. Roodborstje2

    Roodborstje2 Fanatiek lid

    18 mrt 2015
    1.211
    981
    113
    Vrouw
    Z-Holland
    Bedankt voor de verwelkoming! Ik blijf maar hopen dat ik toch inderdaad 'pech' heb gehad en dat er niets onderliggends aan de hand is, en dat keer 3 wel goed gaat. Ik ben van mezelf een enorm optimistisch persoon en ik blijf mezelf voorhouden dat het niet sneller wel goed gaat als je je zorgen blijft maken. Maar 100% angstloos nog hiermee bezig zijn is het niet meer nee.. Ik word enorm snel zwanger, en we zijn meteen na de bruiloft begonnen en toch zijn we volgende week zes maanden getrouwd en is er niets gaande.. :( Erg makkelijk zijn onze wittebroodsweken niet geweest.
     
  14. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Door alle drukte was ik het forum een beetje uit het oog verloren.

    Hier gaat alles zo zn gangetje. We gaan zaterdag weer even spieken. Hebben dan een pretecho. Hij beweegt veel, dus denk dat het wel goed gaat daarbinnen. Begin nu wel te groeien en te merken dat alles wat minder makkelijk gaat!

    @Robijn89 en @Nonamenononsense jullie ook al in de dubbele cijfers! Kunnen jullie al een beetje gaan genieten?

    @Roodborstje2 zwanger worden is niet voor iedereen zo romantisch en onbevangen als het bij iedereen altijd lijkt te zijn! Hopelijk ben je snel blijvend zwanger.
     
    Cindy1977, Roodborstje2 en Nonamenononsense vinden dit leuk.
  15. Nonamenononsense

    Nonamenononsense Bekend lid

    16 mrt 2018
    820
    234
    43
    Vrouw
    Hopelijk is het idd gewoon pech en ben je de volgende keer blijvend zwanger!
     
    Roodborstje2 vindt dit leuk.
  16. Nonamenononsense

    Nonamenononsense Bekend lid

    16 mrt 2018
    820
    234
    43
    Vrouw
    Ah die pret echo's.... Dat ikben toch de mooiste!
    Bij mijn zoontje hebben we er echt wel een paar laten maken, de vk maakte helaas heel weinig echo's. Ik liep tot week 13 elke week in het zh voor een echo, toen zou ik pas van de vk met 20 weken een echo krijgen. Dat was dan ook de enige echo. Dus ik heb met 16 weken, 18 weken, en 28 weken een echo laten maken.

    Nu zie ik ook wel verschil tussen de echo's. Is het bij de vk nog een onherkenbare blob. Zie ik bij de echo praktijk al een mooie vorm en beginsel van handjes en voetjes. Dat vind ik wel jammer. Ik heb straks om 10 uur de termijn echo, maar ik ben benieuwd. Heb niet zo'n vertrouwen in hun echo skills.

    Ik vind dat het nu heel erg langs me heen gaat, maar ben echt de hele afgelopen week al ziek. Paar uurtjes per nacht slapen, kleine ziek. Daarvoor dat gedoe met die galstenen, er is ook weinig denk tijd helaas. Komt wel!
     
  17. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Ja ik vind een echo praktijk veel mooiere echo's maken. Hebben denk ik nieuwere apparaten.
    Het zijn ook naar weinig echo's maar vroeger kregen ze niks dus we boffen maar! Ik had het geluk dat mijn moeder verloskundige is dus ik ging elke week hartje luisteren. En toen ik hem begon te voelen had ook daar genoeg bevestiging aan. Maar nu kijk ik wel uit naar zaterdag hoor.

    Succes en plezier zo met de echo! Blijft toch altijd spannend vind ik.
    Hoop dat je straks wel kan gaan genieten. Maar herken het wel hoor. Ik heb ook een tijd struisvogel politiek gedaan, eest maar zien dat alles goed blijft gaan dacht ik dan.
     
  18. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.770
    4.734
    113
    Vrouw
    Mijn laatste zwangerschap ging met bijna 16 weken mis, dus als ik heel eerlijk ben zeggen die dubbele cijfers me niet zoveel en vind ik het best lastig om te genieten. Ik ben heel blij hoor!.. maar de zorgen en angst kan ik moeilijk van me af zetten.
     
  19. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Snap ik! Ik kon het pas een beetje gaan geloven en genieten vanaf 19 weken ongeveer.
    Dubbele cijfers meer dat het wel snel gaat voor mijn gevoel dan.
    Wanneer mag je voor de termijnecho?
     
  20. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.770
    4.734
    113
    Vrouw
    Maandag :)
    Ik heb al 3 echo's gehad, dus er zit steeds niet zo lang tussen. Dat is wel fijn ter geruststelling.
     

Deel Deze Pagina