Herhaalde miskramen club 2018

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nonamenononsense, 22 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nonamenononsense

    Nonamenononsense Bekend lid

    16 mrt 2018
    820
    234
    43
    Vrouw
    Toen ik mijn zoontje ging voelen had ik ook echt bevestiging, misschien dat ikd aar onbewust nu ook wel weer op wacht?
     
  2. Nonamenononsense

    Nonamenononsense Bekend lid

    16 mrt 2018
    820
    234
    43
    Vrouw
    Hele fijne en goeie echo gehad. Ben weer een paar dagen vooruit gezet en ben nu precies 12 weken zwanger!
     
    Cindy1977, CaDi, conejita en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Ah
    ow wat heerlijk. Wij hadden gisteren de 20 weken echo en de dame is volledig goedgekeurd. Echt wel opgelucht zijn we
     
    Cindy1977, CaDi, conejita en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. Nonamenononsense

    Nonamenononsense Bekend lid

    16 mrt 2018
    820
    234
    43
    Vrouw
    Goed nieuws izzie !
     
  5. Roodborstje2

    Roodborstje2 Fanatiek lid

    18 mrt 2015
    1.211
    981
    113
    Vrouw
    Z-Holland
    Gefeliciteerd beide met de goede echo’s!! @Nonamenononsense nu je 12 weken bent, ga je het ook vertellen aan je wijde omgeving of wacht je het liever nog langer af?
     
    Nonamenononsense vindt dit leuk.
  6. Nonamenononsense

    Nonamenononsense Bekend lid

    16 mrt 2018
    820
    234
    43
    Vrouw
    Ik wil het dit weekend aan m'n ouders vertellen, en dan volgt de rest. Ik denk de 22ste pas aan de rest van de familie, dan hebben we de geslachtsecho gehad en is m'n opa jarig. Mooie gelegenheid om het te vertellen.

    Op werk... Weet ik nog niet. Wil wel, maar vind altijd sat m'n ouders het eerst horen te weten. Het ligt nu wel wat makkelijker op m'n lippen, want ik barst zowat uit m'n broeken haha!
     
    conejita vindt dit leuk.
  7. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    @Robijn89 dat is wel fijn dat je er al 3 hebt gehad! Geeft inderdaad ook al een stukje vertrouwen.

    @Nonamenononsense fijn dat de echo goed was! Is er nog niemand die het weet? Dat lukte bij mij niet. Ik denk wel dat je daar onbewust meer vertrouwen uit gaat halen!

    @Izzie7676 super dat de 20 weken echo goed was! Toch wel een hele opluchting!
     
    Nonamenononsense en Izzie7676 vinden dit leuk.
  8. Nonamenononsense

    Nonamenononsense Bekend lid

    16 mrt 2018
    820
    234
    43
    Vrouw
    Nog niet, alleen mijn man! En een paar vriendinnen via het forum. Maar ik wil het altijd m'n ouders als eerste vertellen en die zie ik echt pas zondag daarvoor. Ik weet alleen nog steeds niet hoe haha
     
  9. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Ja dat is vaak lastig hoe ga je het vertellen! Je hebt nog een paar dagen om te bedenken.
     
  10. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.723
    4.689
    113
    Vrouw
    Vandaag de termijnecho gehad. Alles was goed, kindje ligt precies op schema ♡.
    [​IMG]
     
    Cindy1977, conejita, Roodborstje2 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. Nonamenononsense

    Nonamenononsense Bekend lid

    16 mrt 2018
    820
    234
    43
    Vrouw
    Wat een mooie echo! Heb je er al een beetje, stapje voor stapje, rust bij?
     
  12. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.723
    4.689
    113
    Vrouw
    Jawel, het vertrouwen groeit bij elke echo. Dit zit wel hele spannende weken want nu neemt de placenta het over, en daar ging het de laatste keer mis.. maar ik hou me maar vast aan het idee dat ik daar nu medicatie voor gebruik.

    Hoe is het met jou? Zijn je ouders inmiddels op de hoogte?
     
  13. Nonamenononsense

    Nonamenononsense Bekend lid

    16 mrt 2018
    820
    234
    43
    Vrouw
    Ja! Heb het gisteren verteld en ze waren allebei erg blij. Mijn moeder was eerst ontzettend verbaast, die had het niet zien aankomen. Fijn ook dat ik 12 weken was, dat gaf hun ook ene stukje rust!
     
    Robijn89 vindt dit leuk.
  14. conejita

    conejita Fanatiek lid

    14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    #1474 conejita, 12 nov 2018
    Laatst bewerkt: 12 nov 2018
    @Robijn89 gefeliciteerd met de goede termijnecho! Blijft spannend maar medicatie geeft idd houvast he. Hier ook :).

    @Nonamenononsense jij ook al 12 weken, wat fijn!

    Het gaat toch wel de goede kant op met de meesten hier :).

    @Cindy1977 een meisje ook, wat leuk, gefeliciteerd! Balen van alle klachten, krijg je daarom ook een ks?

    @roodborstje welkom hier.

    @Vaianana hoe gaat het daar?

    Sorry als ik iemand niet genoemd heb.

    Hier vandaag een goede 20 weken echo. We hadden 't even over de bevalling en gyn zei dat 't nog niet zo vanzelfsprekend is dat ik ingeleid ga worden als ik dat wil. Ze zei we gaan het later nader bekijken. Vind dit toch wel eng en weet niet wat ik ervan moet denken nu... Ik snap haar punt omdat ze zegt het hangt van allerlei factoren af (groei etc) maar ik weet niet of het wel aandurf om het op zijn beloop te laten. Bij mijn zoontje werd me vanaf 't begin beloofd dat ik ingeleid mocht worden. Was niet echt een fijne ervaring trouwens en eigenlijk zou ik heel graag een natuurlijke bevalling willen meemaken maar of ik het durf....
     
    Cindy1977 vindt dit leuk.
  15. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Gelukkig zijn er een aantal van ons op de goede weg! En ik bid dat de rest ook snel mag volgen!

    Bijna 28 wkn en nog steeds geloof ik het amper XD Ik ben nog steeds geneigd naar het negatieve te staren. Maar we doen ons best!

    Wegens omstandigheden .... lees shit baas....zit ik lekker hele dagen thuis te chillen nu. Bloeddruk is wel slecht, 100 onderdruk en hartslag van 133.... dus ik hang een hele dag :) Iedere week gyn en ha, dus ik lig strak onder de loep.

    Wat fijn dat de termijn echo’s en 20 wkn echo’s goed waren! Ik lig er gewoon van te smilen :)
     
    conejita vindt dit leuk.
  16. conejita

    conejita Fanatiek lid

    14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    @Cindy1977 jij zit ook thuis dus? Vanwege problemen met je baas? En te hoge bloeddruk dus? Sorry ik snap je post niet helemaal :D
    Ik zit ook thuis, trok 't echt niet meer al dat geren en gevlieg met werk, kind, huishouden. Gyn zei gewoon je hebt een hoog risico zwangerschap dus je blijft thuis. Punt. Erg fijn.
    Na verlof zou ik onbetaald verlof nemen en ik weet nu al dat ik eigenlijk helemaal niet meer terug wil naar mijn oude werk:rolleyes:
    . Kijken of we 't financieel rond kunnen krijgen als ik wat langer thuis blijf bij de kids...
    @Cindy1977 jij hebt toch al kinderen rondlopen of niet?
     
  17. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    @Robijn89 wat fijn dat alles goed was! Krikt je nu tussendoor nog echo's of moet je nu wachten tot 20 weken?

    @conejita bij jou gaat het ook al snel! Fijn zeg een goede 20 weken echo!
    Kan mij voorstellen dat inleiden je vertrouwen geeft, maar denk dat de gyn kijkt wat het beste is. Jullie zullen het vast nog een keer goed gaan bespreken.

    Hier zaterdag en pretecho gehad. Was echt super om te zien en hij groeit helemaal volgend schema!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Robijn89 en Cindy1977 vinden dit leuk.
  18. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    @conejita ... ja beide, stress van mijn baas en torenhoge bd. Bij Sophia toen een spoed ks gehad. En er sjokt idd ook nog een hele gezellige puber rond van 18 XD Dochter nummer 3 komt eraan!

    Lekker hoor dat thuis zijn, ik heb idd ook geen idee of ik ooit nog terug ga, zie ik over 5 mnd wel weer.

    Moooiiii @CaDi !
     
    CaDi vindt dit leuk.
  19. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.723
    4.689
    113
    Vrouw
    Wat fijn al die goede echo's.
    En rustig aan hoor dames, goed naar je lijf luisteren :)

    Nee ik krijg nog met regelmaat een echo, dat is een voordeel van medisch zijn ;). De volgende echo is 30 november bij de gyn, maar als ik dat psychisch niet trek mag ik tussendoor naar de vk om het hartje te luisteren.
     
    Izzie7676 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina