Herhaalde miskramen club 2018

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nonamenononsense, 22 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.768
    4.733
    113
    Vrouw
    Geen sorry hoor. Snap dat als je even pauze hebt je er ook niet mee bezig wil zijn. Ik hoop dat 2019 jullie alle geluk van de wereld gaat brengen!
     
    Vaianana vindt dit leuk.
  2. Laxmi

    Laxmi Nieuw lid

    16 dec 2018
    3
    1
    3
    Vrouw
    Best Robijn89

    Bedankt voor je reactie. Is er bij jouw een stollingsziekte gevonden? Ik heb zelf geen stollingsziekte daarom vraag ik me af of Fragmin bij mij gaat aanslaan.
     
  3. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.768
    4.733
    113
    Vrouw
    Ja ik heb APS.
     
  4. conejita

    conejita Fanatiek lid

    14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Hoi,
    Ik spuit heparine (is volgens mij 't zelfde? Iig een bloedverdunner) en slik ook aspirine (al vóór de zwangerschap). Ik heb drie miskramen gehad en een stil geboren dochtertje met 38.5 weken. Nooit een oorzaak gevonden. Ook bloedstolling in orde.
    Toen medicatie gekregen (ook Utrogestan tijdens 't eerste trimester) en daar was mijn zoon! Nu zwanger van opnieuw een dochter en alles gaat goed Geen miskraam ook meer gehad, terwijl ik nu al 40 ben ondertussen.
    De artsen kunnen het ook niet verklaren maar blijkbaar doet 't iets...

    Hoop voor jou ook!!
     
  5. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.768
    4.733
    113
    Vrouw
    Happy new year allemaal!
    Op naar voorspoedige zwangerschappen en gezonde baby's!

    Hoe is het met iedereen?
    Hier vrijdag weer even in paniek omdat ik de baby niet meer voelde. Nu weet ik dat dat met dit termijn ook echt nog niet dagelijks hoeft, maar mijn gevoel won het van mijn verstand. Gelukkig mocht ik langs komen bij de vk en bleek alles goed. Hij zat verstopt achter mijn schaambot. Inmiddels voel ik hem ook weer volop ♡.
     
    conejita vindt dit leuk.
  6. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Beste wensen allemaal!

    @Robijn89 , dat is even schrikken. Fijn dat je gelijk mocht komen en er niks aan de hand was!
    Hier gaat alles goed, vandaag eerste verlofdag. Heerlijk zeg, ga eens in huis rommelen denk ik en alles beetje wassen enzo.
     
    Robijn89 en conejita vinden dit leuk.
  7. Nonamenononsense

    Nonamenononsense Bekend lid

    16 mrt 2018
    820
    234
    43
    Vrouw
    Hey meiden hoe is het met jullie allemaal?
    Ik ben een beetje aan het knokken, regelmatig ziek zoontje, slecht slapen door bekkenklachten, buik is al groot en zit in de weg... Laat de weken maar opschieten!
     
  8. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.768
    4.733
    113
    Vrouw
    Dat is vervelend @Nonamenononsense . Dan is het echt een beetje overleven.

    Hier gaat het goed. Woensdag goede 20 weken echo gehad, voel me op vermoeidheid na goed en kan mijn werk in de zorg nog goed uitvoeren.
     
  9. conejita

    conejita Fanatiek lid

    14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    @Robijn89 oef, wat een stress! gelukkig is alles goed. En een goede 20w echo, joepie! fijn en knap dat het werken nog zo goed lukt.

    @CaDi wat fijn dat je verlof hebt!

    @Nonamenononsense oh dat klinkt pittig. Hoop dat je zoontje nu is opgeknapt en die bekken,... wat naar dat je daardoor ook niet goed slaapt, lijkt me erg vervelend. Doe je daar ook oefeningen of zo voor?

    @hier: Ik was even in Ned met mijn zoontje. Ik had het echt even nodig, de warmte en gezelligheid van mijn familie en even in de watten gelegd worden ;). Ik ben ruim 2 weken ziek geweest (3 weken kwakkelen) met veel hoest en pijnlijke ribben van het hoesten, niet leuk. Zoontje was daarvóór ook ziek en man moest gewoon werken met de feestdagen dus het was niet zo gezellig hier. Gelukkig zijn we weer opgeknapt en ook mentaal weer even een boost gehad door mijn bezoekje aan Ned.
    Baby schopt lekker en ik heb al een flinke buik. Donderdag weer controle maar tot nu toe groeit ze goed; op het gemiddelde of iets erboven zelfs. Aftellen begint nu... spannend...
     
  10. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    @conejita lekker even in NL, kan mij voorstellen dat dat je goed doet. Ik zou niet kunnen hoor in een ander land wonen dan mijn familie.

    Ik ben inmiddels al bevallen. Afgelopen Donderdag avond braken mijn vliezen en 11 januari is onze zoon Quin geboren. Het was even een shock omdat ik er nog niet helemaal klaar voor was. Vandaag thuiskomen, gelukkig gaat alles goed met de kleine man en nu heerlijk thuis gaan genieten!
     
  11. conejita

    conejita Fanatiek lid

    14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    @CaDi wow gefeliciteerd!!! Met hoeveel weken is hij gekomen dan? Gelukkig is alles goed met hem en met jou. :) wat een mooi nieuws!!
     
  12. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Dank je wel! Met 36+3 is hij geboren.
    Ja hij doet het echt super goed zeiden alle verpleegkundige in het ziekenhuis. Dus nu lekker lang verlof samen met de kleine man!
     
    conejita vindt dit leuk.
  13. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.768
    4.733
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd @CaDi ! Prachtige naam ♡ ons zoontje had Quinn geheten als hij een meisje was.
    Fijn dat alles goed gaat! Lekker genieten ♡♡.
     
  14. Vaianana

    Vaianana Actief lid

    3 feb 2018
    445
    782
    93
    Vrouw
    @CaDi gefeliciteerd met je zoon! Te vroeg geboren, maar toch al naar huis, wat fijn! Geniet er van!
     
    CaDi vindt dit leuk.
  15. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.768
    4.733
    113
    Vrouw
    We hebben afgelopen dinsdag een hartecho gehad van de baby, het zag er perfect uit allemaal. Een hartblok (wat mijn dochter heeft) ontwikkeld zich meestal tussen de 16 en we weken, dus ze verwachten eigenlijk niet dat het nog gaat gebeuren. Goed nieuws!
    Zouden we dan echt een gezond kindje op de wereld mogen zetten? Ik denk dat ik alleen nog maar kan huilen als hij geboren is.
     
    conejita vindt dit leuk.
  16. Nonamenononsense

    Nonamenononsense Bekend lid

    16 mrt 2018
    820
    234
    43
    Vrouw
    Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!
    Alles goed en wel met jullie beiden?
     
  17. Nonamenononsense

    Nonamenononsense Bekend lid

    16 mrt 2018
    820
    234
    43
    Vrouw
    Zolang het tranen van vreugde en opluchting zijn :)! Wat een goed nieuws dit!
     
  18. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Super zeg! Wat fijn zeg. Kan je het al een beetje geloven?
     
  19. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Dank je wel, het gaat allemaal goed! De kleine doet het super, groeit erg goed. Ik voel mij goed gelukkig, heb eigenlijk geen klagen!
     
    conejita en Nonamenononsense vinden dit leuk.
  20. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.768
    4.733
    113
    Vrouw
    Steeds meer :)
     
    CaDi vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina