Net als veel andere meiden die een mk/ma hebben gehad vraag ik me af wanneer ik weer zwanger zal worden. Nu zijn hier heel veel topics voor maar ik kon er geen met poll vinden en dat leek me nu net zo interessant en overzichtelijk . Ik weet dat de antwoorden van een ander niet van mij op toepassing zijn of betekenen dat het voor mij zo zal zijn maar ik hoop er toch stiekem wat moed van te krijgen Zouden jullie hem in willen vullen? Alvast dank Ik heb de optie voor meerdere antwoorden toegevoegd omdat ik weet dat één antwoord soms te weinig is.
Precies 12 maanden na de miskraam een positieve test. Maar dat zalook wel met mijn leeftijd te maken hebben gehad.
Wat fijn dat jullie hem invullen en vooral dat er zo veel goede zwangerschappen na een mk volgen Grappig om te zien dat tot nu toe 50% de eerste ronde na mk zwanger wordt! Misschien klopt de stelling dat je dan vruchtbaarder bent dan toch @smnee, had gemist dat het weer mis is gegaan. Wat ongelofelijk rot het was jullie zo gegund!
1. 1e ronde bij dochter (bijna 14 jaar geleden) 2. 1e ronde afgelopen jaar september, helaas ma eind oktober (lange nasleep met cytotec en verborgen restweefsel (of 2e vruchtje) 3. 1e ronde na missed abortion (1e normale cyclus na het verliezen van het laatste weefsel), helaas miskraam afgelopen woensdag Behalve bij de eerste keer is het in mijn geval helemaal niet handig om direct in de eerste ronde zwanger te raken. Het lijkt wel alsof mijn lichaam elke kans grijpt en helemaal niet selectief is. Dan wil ik liever een aantal rondes wachten als ik dan weet dat alles goed gaat. Ik ben dus ook bang dat ik weer meteen zwanger raak van een kindje met een afwijking.
Tweede ronde, eerst ook even rustig aangedaan Daarna een topzomer gehad En daarna een positieve test!
eerst bijna 4 jaar, daarna na 4 maanden, daarna de ronde daarna. Nu waarschijnlijk afwachten tot het traject.
na de 1e mk ben ik de 5de ronde zwanger geworden. 2e mk weer in de 5de ronde zwanger. 3e mk ben ik de ronde erop meteen zwanger geworden. 4e mk in de 4e ronde erna zwanger en nu gelukkig goed zwanger