Lieve meiden, Hier nog even een berichtje van mij.. Moest toch nog iets kwijt.. Zoals sommige van jullie wel zullen weten (door eerdere topics) hebben wij op 12-08 de zwangerschap moeten laten beëindigen omdat dit volgens de gynaecoloog een buitenbaarmoederlijke zwangerschap was.. Ik heb hier veel moeite mee gehad maar er was geen andere optie.. Ik hoopte dat we snel verder konden.. Althans dat het lichamelijk snel goed zou gaan.. Heb namelijk geen operatie gehad.. Omdat ze er vroeg bij waren was een infuus (naam medicijn weet ik niet meer) voldoende.. De gynaecoloog zei het zou goed zijn als uw regels nu snel beginnen en de waarde snel daalt dan kan u het geestelijk ook gaan verwerken.. Vorige week donderdag begonnen mijn regels en ergens was ik wel opgelucht.. Beetje dubbel natuurlijk maar ik snapte ook dat het in dit geval beter was.. T ging allemaal redelijk.. Tot maandag avond.. Ik klapte dubbel van de pijn was misselijk.. Heel duizelig.. Dus m'n man met mij naar de spoed.. Bloedafname .. Ze gingen vanalles bekijken .. De gynaecoloog erbij gehaald en 2 uur later brachten ze me naar boven.. Blijf maar een nachtje voor de zekerheid.. Ik was zo suf en dacht dat ze me naar de dagopname zouden brengen.. We komen uit de lift.. Ik in de rolstoel de verpleegster duwde en me man liep achter ons.. Toen zag ik het bordje.. Kraamafdeling .. Ik wou graag een kamer alleen.. Dat kon.. Aan het einde van de gang.. Ik moest heel de afdeling over.. Er hangen daar zulke prachtige foto's maar die vond ik nu vreselijk..!!! 😢 in bed geïnstalleerd.. S nachts 2 x heel erg duizelig geweest net niet flauwgevallen.. Manlief is bij me gebleven en heeft in een stoel geslapen.. dinsdag morgen hebben ze een echo gemaakt en er bleek wat vocht in de baarmoeder te zitten maar omdat de hcg waarde gedaald was mocht ik wel naar huis.. Een paar dagen me gemak houden.. Dit heb ik gedaan kon tenslotte ook niks was helemaal ingestort.. Vandaag toch maar weer gebeld want blijf veel last houden.. Morgen ochtend op controle en daarna hopen we toch nog weg te kunnen we hadden namelijk een weekendje Maastricht gepland om even alles te "vergeten" .. Ben deze ellende zo zat.. Wist al niet hoe ik dit moest verwerken nu helemaal niet.. Gelukkig praten m'n man en ik veel (m'n man is totaal geen prater.. Nu gelukkig wel!!) en hij is echt heel Lief voor me! Sorry voor dit hele lange verhaal maar moest het even van me afschrijven.. Hopelijk helpt dit ook een beetje aan de verwerking.. 😢 Liefs! X
Wat een heftig verhaal zeg! Weet je ook de lastste hcg waarde? Ik heb na mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap miskraam 1,5 week bloedverlies gehad en daarna een week later ook nog wel eens flinke buikpijn gehad, maar was meestal van korte duur. Ik hoop dat je gauw van de pijn af bent... Emotioneel merk ik ook nog flinke downs, blijft moeilijk. Heel veel sterkte!
Dank je wel voor je lieve berichtje! Ik heb niet veel bloedverlies gehad, althans niet lang.. twee dagen veel toen nog 2 dagen een beetje.. geen idee of dat ''goed genoeg'' was, ga het morgen vragen. De pijn komt door het vocht in de baarmoeder heeft de gynaecoloog van de week al gezegd.. Dus hoop dat ik daar snel vanaf ben. Maandag avond was de hcg waarde nog 12 en dinsdag ochtend nog gezakt maar die weet ik niet precies, maar dat is dan volgens mij toch goed.. (ondanks dat dat een raar zeggen is..) Liefs, x
Oww dat van die kraamafdeling is zo herkenbaar. Ik vond het toen ook zo confronterend. De ochtend na mijn operatie wilden ze een pas bevallen vrouw bij me op de kamer leggen. Gelukkig werd dit niet gedaan, nadat ze merkten hoe ik reageerde (ik had het gehoord). Hopelijk kun je het tzt een beetje een plekje geven. Neem de tijd er voor.