Kan dit ook goed gaan of ?

Discussie in 'Miskraam' gestart door roosje4you, 20 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roosje4you

roosje4you Nieuw lid

20 okt 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 19 jaar en heb vorige week 4 zwangerschapstesten gedaan allemaal positief heb het inmiddels mijn ouders verteld en staan gelukkig achter mijn keuze dat ik het wil houden. Heb vd week ook een clearblue test gedaan die gaf aan 4-5 weken zwanger maar nu verlies ik sinds gisteren bloed het begon met bruinachtig roze bloed en is inmiddels rood van kleur als ik lig bloed het niet maar als ik naar de wc ga zie ik duidelijk bloed en als ik gewoon beweeg zit er ook bloed in de maandverband ik heb geen krampen wel last van mijn rug en m'n tepels zijn minder gevoelig als hiervoor.. Heb de dokterswacht gebeld maar die kunnen niks voor me doen en zeggen dat er op een echo waarschijnlijk nog niks te zien is, moet afwachten en dat ik morgen naar de huisarts moet gaan. Ik ben zelf erg bang voor een miskraam :(
    Probeer me geen zorgen te maken maar dit is onmogelijk....
    Komt iemand dit verhaal bekent voor??

2. Me and

Me and Actief lid

8 jun 2013
    274
    1
    18
    NULL
    Utrecht
    Kun je geen verloskundige bellen?
    Het kan alle kanten op.

Succes hoop voor je dat het onschuldig is.

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik zit met het zelfde en zit midden in een miskraam. :(
    Sterkte meid!

4. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Kan nog alle kanten op meis!
    Ik heb 2 miskramen gehad, een waarbij het kindje niet vanzelf kwam. Had dus ook geen bloedverlies en voelde me op en top zwanger.
    En eentje waarbij ik spontaan begon te bloeden..
    De vierde zwangerschap heb ik een lichte bloeding gehad met zon 4 weken (innesteling) en met 12 weken tot zon week ok 15 flinke bloedingen.. uiteindelijk is daar wèl een gezonde zoon uit gekomen!

Kan dus echt nog alle kanten op.. sterkte en hopelijk komt alles goed.

Deel Deze Pagina