hallo dames, Helaas hier ook een vraag stellen over mijn miskraam. Vorige week was ik bij de gyn en hoorde ik dat ik 5 weken zwanger was. 2 dagen later (vorige week donderdag) kreeg ik opeens last van bloedverlies, vrijdag werd dat erger en reeg ik er ook met momenten flinken krampen bij. de gyn gebeld en die kon op dat moment niet veel doen en i kreeg een afspraak voor maandag voor een echo. gezien ik het hele weekend bleef bloeden en krampen bleef houden soms wat stolsels verloor wist ik eigenlijk al genoeg. toch kwam de klap hard aan toen ik hoorde dat het idd gebeurt was. gister ben ik terug geweest bij de gyn en heb i 4 tabletjes geregen die ik moest inbrengen om het proces te versnellen. volgens mij ben ik het vruchtje nu helemaal verloren, heb geen krampen meer en geen stolsels verloren. wel bloed ik nog, hoelang duurt het tot het vloeien stopt? ik ben nu een week bezig met de mk. veel sterkte allemaal
Wat vervelend zeg, heel veel sterkte ermee! Ik dacht dat het max. 2 weken kon duren maar weet het niet zeker. Volgens mij is dat wel bij een MA maar bij een MK?
Het vloeien zal waarschijnlijk snel minder worden. Als het vruchtje er uit is mag het nu niet meer zijn dan een gewone menstruatie.. Het bloeden gaat geleidelijk over in bruinverlies en dat mag 10-15 dagen duren. Tot die tijd niet zwemmen in bad of geslachtsgemeenschap hebben ivm infectie gevaar. Sterkte