Hoeveel hcg geeft mijn testje nog aan?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Lilly2, 27 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilly2

    Lilly2 Lid

    13 nov 2018
    71
    54
    18
    Vrouw
    Op advies van de gyn na curretage 13 dagen geleden mag ik zwanger worden maar advies is om te wachten op menstruatie om beter inzicht te krijgen, als je zwanger raakt direct erna, hoe ver ik ben. Ik wil dus dmv af en toe een zwangerschap testje kijken wanneer hcg uit lichaam is en wanneer te starten met ovu testen waar ik er nog veel van heb liggen, omdat we liever direct weer er voor gaan. Ik heb net een ultra gevoelige test van action gedaan, eentje die meet vanaf 10 HCG.
    Eigenlijk zegt dit mij niks, streepje is heeel licht.. zit ik dan op de 5 of 10? Ik weet niet of hij echt pas opkleurt vanaf 10 of dat hij dan goed zichtbaar moet zijn. Ik hoop dat hij onder de 5 is..
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Valt uit van een testje echt niet af te lezen helaas.. hcg is er bijna uit zo te zien.
     
  3. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Hoeveelheid hcg kun je alleen in bloed meten
     
  4. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.374
    8.467
    113
    Ik ben na mijn miskramen ook direct doorgegaan. Grote onzin om eerst een menstruatie af te wachten alleen omdat artsen het dan makkelijker vinden de eerste dag van de zwangerschap vast te stellen. Met ovulatietesten valt prima het begin van de zwangerschap vast te stellen. Hopelijk is het snel weer raak.
     

Deel Deze Pagina