Herhaalde miskramen: oorzaak gevonden?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Zonnetje13, 2 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw

Kun je me uitleggen waarom een laag amh zou kunnen zorgen dat je herhaalde miskramen hebt? Ik begrijp dat niet helemaal en ben zelf al een oudere moeder en heb waarschijnlijk mijn derde miskraam op rij nu, is het aan te raden om mijn amh te laten onderzoeken? Heb je daar ook symptomen bij? Ik heb een hele regelmatige cyclus en ben de afgelopen 7 maanden al
    3 x zwanger geweest ( ben het op t moment nog maar waarschijnlijk een missed abortion)

2. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Oh, meis wat naar voor je! 3e missed abortion op rij!!!
    Ik ben inmiddels ook een oudere moeder en doordat ik in de mmm zit is mijn amh bepaald. An sich heeft het geen meerwaarde om dit te laten bepalen, aangezien er geen remedie voor is. Het verklaart bij mij mi mijn miskramen ( 3 keer een miskraam tussen de 4-5 weken en 2 missed abortions na 11 wk en 9 wk ) omdat de beste eitjes als eerste gebruikt worden. Dus hoe ouder we worden hoe slechter de eicelkwaliteit. Bij een verlaagd Amh loopt de eicelproductie bijna helemaal op het einde. En dus is mijn lijf bezig met de laatste eitjes. Deze zijn dus niet meer van de beste kwaliteit. En dus is de kans op een miskraam groter.

Izzie7676 vindt dit leuk.
  3. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Dan denk ik dat het voor mij wel zinvol is om dit tr laten toetsen want als mijn amh verlaagd is dan moeten we gewoon stoppen

Deel Deze Pagina