Is net 2 weken terug mijn vader plotseling overleden (pas 58 jaar oud), begonnen dit weekend bij mij de bloedingen. We zouden aanstaande woensdag terug naar Portugal vliegen, maar vanmorgen wilde ik toch zekerheid. Dus op naar het ziekenhuis, toestanden met de 111 internationale zorgpas doorgenomen, en echo laten maken. Vruchtje was na slechts 6 weken gestopt met groeien en komt er nu pas na 12 weken uit. Hopelijk uit zichzelf. Het is in ieder geval niet door het verdriet om mijn vader mis gegaan, maar al met al is het geen leuke kerst en nieuw jaar geworden.
Beste Yelonah, wat ontzettend naar voor je! Dubbelverlies. Veel sterkte de komende tijd. (het kan inderdaad lang duren voordat een miskraam op gang komt. Bij mijn 1e zat er ook ruim 4 weken tussen het stoppen met groeien en de miskraam. Achteraf was ik blij dat ik me daar toen niet bewust van ben geweest maar da's natuurlijk voor iedereen anders). liefs
jeetje meid wat een verhaal ik wens je heel veel sterkte in deze moeilijke tijd voor je hele gezin natuurlijk ook misschien wel een kleine geruststelling dat het niet door het verdriet van je vader mis is gegaan. maar toch geen leuke kerst en nieuwjaar. sterkte meid