Hoi meiden, Ik heb 14 november een vroege miskraam gehad. Nu heb ik het idee dat ik gisteren alweer een eisprong heb gehad, kan dit? Ik voel mn eisprong altijd erg goed en gisteren had ik dit dis ook weer, is dat niet gek? Liefs engeltje
Hoi engeltje, het zou mooi zijn want dat betekent dat je lichaam weer snel op orde is! Het is alleen wel heel snel. Ben je al gestopt met bloeden na de miskraam. Je kan het pas echt weten als je ongesteld wordt over 2 weken. Maar niets is uitgesloten- lichaam kent geen regels )
ik was na 21 dagen alweer ongesteld. En heb die hele 21 dagen bloedverlies gehad, maar dus toch ook een eisprong. Wel was ik pas na 8 maanden weer zwanger...
thnx voor jullie reacties meiden! Ben wel gestopt met bloeden, alleen komt er af en toe nog ern stolseltje uit... Ben maandag naar de ha geweest omdat ik af en toe nog behoorlijke steken in mn onderbuik had en alles zag er wel goed uit zei ze. Die steken had ik steeds rechtsonderin mn buik en maandagavond had ik dus een hele felle steek aan de linkerkant en zo voelt mn ei dus iedere keer ook. Voordat t vruchtje eruit kwam had ik trouwens ook al 4 dagen gebloed en dat heeft in totaal 8 dagen geduurd.... Naja ben benieuwd wanneer mn ongi weer op gang komt, we zullen t zien