doorzetten miskraam of verkeerd gerekend

Discussie in 'Miskraam' gestart door isa77, 18 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. isa77

isa77 Actief lid

18 nov 2011
    177
    0
    0
    Vanaf de innestelling (dag 23 van mijn cyclus) heb ik al licht bloedverlies....en dit is eigenlijk nooit geeindigd. Op 17 oktober had ik een positieve test. De digitale test gaf aan 1 a 2 weken. Aangezien mijn partner een hersteloperatie (knoop) heeft ondergaan, was het heel spannend of het ons zou lukken en heb ik meerdere malen een test gedaan. Deze bleven positief, maar het lichte bloedverlies bleef. Afgelopen dinsdag een echo gehad. Volgens de berekening zou ik rond 8 weken moeten zijn. Het vruchtje zou dan 2 cm moeten zijn, maar bij mij was het 5,1 mm. Veel te klein en geen hartje. Haar conclusie was gelijk dat het niet goed was. Ik dacht altijd dat de moeilijkheidsgraad bij ons in 'zwanger worden' zou zitten en nooit in het 'blijven zitten' van de vrucht. Mijn wereld stortte in....

Maargoed, het zet nog steeds niet door (al rommelt het wel van binnen)

Twijfels of er niet 'toch' verkeerd is gerekend schieten door mijn hoofd. Ik heb overigens bijna geen verschijnselen meer. Mijn borsten waren een paar weken terug opeens minder gespannen, maar de moeheid etc bleef.

Heeft iemand ervaring met 'blijven' bloeden vanaf de innestelling? en verkeerd rekenen? Hoe lang kan het duren voor het eruit komt?

2. lien123

lien123 Niet meer actief

Hoi Isa,
    Wat erg voor je! Ik heb ook zoiets gehad, bij mijn eerste miskraam. Ook licht bloedverlies vanaf de innesteling, alleen het hield ook niet op. Ik heb toen vanaf de innesteling 2 weken bruinverlies gehad, toen werd het rood en na een week ben ik toen het vruchtje verloren. Ik was toen 6 weken. Ik heb pas later een echo gekregen, toen was ik al schoon.

Ik doe altijd ovulatie testen, dus ik weet wel precies wanneer mijn ei was. Het kan natuurlijk altijd zijn dat je ei later is bevrucht, er langer over doet om in je baarmoeder te komen, en er langer over doet om in te nestelen.

Ik hoop voor je dat het alsnog goed kan zitten. Wanneer krijg je weer een echo? Ik wil je geen valse hoop geven, maar technisch gezien zou het kunnen. Maar vaak gaat het helaas toch mis...

Heel veel sterkte!! Ik weet wat je doormaakt.

3. isa77

isa77 Actief lid

18 nov 2011
    177
    0
    0
    lien, dank je wel voor je reactie. Volgende echo is aanstaande dinsdag. Het zal ook gewoon niet goed zijn om bloedverlies vanaf het begin te hebben. Maar aangezien het niet doorzet bleef ik hoop houden. Het is wel aan het rommelen nu....dat wachten is echt killing!

Dank je voor je reactie!
    liefs

4. lien123

lien123 Niet meer actief

Sterkte ermee Isa. Die onzekerheid is echt vreselijk. Ik ga voor je duimen!

5. isa77

isa77 Actief lid

18 nov 2011
    177
    0
    0
    Gister ben ik het helaas verloren. De miskraam viel me lichamelijk erg tegen. Het kwam echt als een soort mini bevalling met een soort weeen. Het heeft in totaal ongeveer 6 uur geduurd en uiteindelijk kwam alles in zijn geheel eruit. Heb het opgevangen en de verloskundige heeft vandaag gekeken. We hebben het opengemaakt en tussen veel slijm, bloed en andere ondefinieerbare dingen zat er een doorzichtig zakje met een heel klein garnaaltje.

Voor de verwerking is het wel goed om het gezien te hebben. Maar het gehele proces is erg zwaar moet ik zeggen. Nooit geweten dat er zoveel intens verdriet mee gepaard gaat!!!

Ben aan de andere kant wel opgelucht dat het uiteindelijk na een paar dagen vanzelf is gekomen en het nu voorbij is..... Maar het idee dat ik nog geen week geleden dacht de eerste foto van mijn kindje te zien en nu....een paar dagen later....het als een soort museumstuk in de koelkast staat voor onderzoek....is iets waar nog geen plek voor is in mijn hoofd....

Ik wens iedereen die hier doorheen gaat heel veel sterkte...

Liefs

6. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hey meis!
    Wat erg dat het toch is mis gegaan.. Goed dat je het nog gezien hebt. Ook wij hebben dat voor de verwerking als heel fijn ervaren..
    Heel veel sterkte meid, tis iets heel verdrietigs, neem de tijd..
    *Knuffel*

7. lien123

lien123 Niet meer actief

Oh Isa,
    Wat vreselijk voor je. Heel veel sterkte de komende tijd. Dikke knuffel.

Deel Deze Pagina