Hoe nu verder? heb zoveel vragen ...

Discussion in 'Miskraam' started by MarjoleinART, Jun 18, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MarjoleinART

MarjoleinART Bekend lid

Hallo dames,

Ik zit met een paar vraagjes, hopelijk kan iemand me verder helpen.
    Maandag was mijn NOD en ben niet ongesteld geworden. De test was licht positief. Woensdag weer getest en het streepje was iets donkerder maar nog wel heel licht. Woensdagmiddag is het bloeden begonnen. Niet echt bloed, maar slijmbloed, eerst bruinig en later donkerrood. Donderdag weer gestest en streepje was weer iets donkerder. Dus ik had nog hoop dacht ik. Zaterdagmiddag is het bloeden gestopt, dus heeft 3 dagen aangehouden. En het was ook minder bloed dan ongesteld. En heeft ook die 3 dagen er anders uitgezien. Meer slijmerig.

Zondagmorgen test gedaan en die was negatief. Ik wist nu dat het niet goed zat. Heb dus toch een vroege miskraam gehad helaas.
    Kort na het testen werd ik heel erg ziek. Koorts en griep. Heel beroerd. Heeft dit met de miskraam te maken? Had veel last van diaree en een opgeblazen gevoel. Heel erg bleehhhh....
    Maandag weer getest, just to be sure. Negatief. Wist ik eigenlijk wel.
    Griep was weg, nog wel wat verhoging. Veel lucht, steken in buik. Diaree, maar ook aandrang en niet kunnen. En ook erg misselijk, maar niet hoeven overgeven. In de middag heb ik weer bruine afscheiding gehad.

Nu wilde ik graag weten:
    Kan ik nu weer ongesteld worden? Want ik ben nog lang niet zoveel bloed verloren dan met een ongesteldheid. Misschien is dit bruinverlies wel een voorbode? Ik heb nu veel streken aan de rechterkant, zou het misschien een buitenbaarmoedelijke zwangerschap zijn geweest? Die geeindigd is, maar het vruchtje niet kan 'afvoeren'? Daarom de koorts?
    Ik weet het gewoon even niet zo goed. Wanneer komt doorgaans de eisprong na een vmk? Welke dag moet ik als eerste cyclusdag aanhouden?
    Ik hoop graag dat iemand me wat verder kan helpen!

Alvast bedankt!!

Liefs marjolein

2. boeboe

boeboe Bekend lid

Apr 23, 2012
    628
    0
    0
    hey Marjolein,

misschien is het echt beter dat je contact opneemt met de huisarts..
    en als ik jouw was zal ik dat snel gaan doen..

die kunnen je het beste helpen en eventueel behandelen..

sterkte!

3. loesje6

loesje6 Bekend lid

May 4, 2012
    891
    199
    43
    Hoi meid,

Ja ik zou ook contact opnemen met je huisarts....ik denk dat ze je even moeten onderzoeken om te constateren wat er aan de hand is/was.

Share This Page