Hoi, Helaas heb ik vorige week een miskraam moeten doormaken. Deze is, op advies van de gyneacoloog opgewekt met cytotec (bij echo geconstateerd dat hartje gestopt is bij 8 wk 5 dagen, op dat moment zou ik 10 wk 4 dg. zwanger zijn). Helaas is de miskraam niet goed verlopen, ik heb veel bloed verloren en ben 's nachts opgenomen in het ziekenhuis omdat ik een paar keer flauw viel. Al met al mocht ik 's middags gelukkig weer naar huis, met een recept voor ijzertabletten (HB was te laag door het vele bloedverlies). Inmiddels ben ik 5 dagen thuis en voel ik me nog steeds niet beter. Natuurlijk heb ik nog veel verdriet, dit mag ook en hoort er absoluut bij. Ik voel me echter lichamelijk ook nog steeds enorm beroerd. Kan niets gedaan krijgen, lig maar wat in bed of op de bank. Als ik wat te eten klaarmaak voor mezelf, moet ik daarna eerst uitrusten voordat ik het kan opeten. Ben ook nog steeds snel duizelig en doodmoe. Inmiddels heb ik contact gehad met de verloskundige, zij geeft aan dat dit normaal is, maar ik wil graag vooruit. Ik merk dat ik alleen maar verdrietiger wordt omdat ik niet vooruit kan en alleen maar bezig ben met de miskraam. Ik wil het niet wegstoppen, maar wil wel ook weer verder met andere dingen. Iemand hier ervaring mee? Hoe lang duurde het bij jullie voordat je weer opknapte? Groetjes, Mama van kruimel
Als je hb flink gekelderd is is dit echt normaal en ksn best een tijdje duren.. Naast de staaltabletten kan ik je floradix aanraden. Sterkte!