Herhaalde miskramen

Discussie in 'Miskraam' gestart door Bloeme, 9 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloeme

    Bloeme Bekend lid

    16 jun 2012
    583
    154
    43
    Het ziekenhuis waar ik heen ga ik het al standaardprotocol om eerst de myfegyne te slikken, gelukkig.
    Vandaag had ik controle-echo, en de vruchtzak ik eruit! Goed nieuws dus!
     
    Cindy1977 vindt dit leuk.
  2. Bloeme

    Bloeme Bekend lid

    16 jun 2012
    583
    154
    43
    Het is hartverscheurend. Ik ben zo blij met onze drie prachtige kinderen. Maar ik mis de vierde. En dat die nooit zal komen, dat doet zeer.
    Jij ook veel sterkte! We slaan ons er wel doorheen. Ooit zal het minder pijn doen.
     
    Cindy1977 vindt dit leuk.
  3. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Oh gelukkig dat is toch weer iets dan :(
    Sterkte met alles.
     
    Bloeme vindt dit leuk.
  4. Gandy

    Gandy Fanatiek lid

    6 nov 2007
    1.080
    789
    113
    hoi @Bloeme
    ik heb deze maand mijn 3e miskraam in een half jaar tijd gehad. De eerste twee kon ik nog redelijk handelen, maar deze keer heb ik er mentaal ook flink last van... Vooral ook omdat ik echt dacht dat het goed zat deze keer...
    De fysieke nasleep die het heeft valt me ook zwaar...
    Eind juli bleek het niet goed. Toen opgewekt met medicijnen. Wat weg moest, leek toen weg. Hele vakantie alleen nog bloedingen gehad. Gister bij controle ziekenhuis, bleken ze toch nog wat te zien...
    Een holte met vocht, kan nog bloeding of zelfs vruchtzakje zijn. IN het laatste geval betekent het dat het een 2ling was... Nu moet ik maandag opnieuw voor onderzoek en indien nodig halen ze (onder narcose) weg wat weg moet...
     
  5. Bloeme

    Bloeme Bekend lid

    16 jun 2012
    583
    154
    43
    Oh, wat naar! Drie keer al. Weet jij iets over de oorzaak? En durf je het aan om weer zwanger te raken?
    Wat vervelend dat je zo'n lange nasleep hebt. Het is al zwaar genoeg. Ik duim voor je dat maandag toch alles weg is en dat een operatie niet nodig is.

    Ik had bij deze laatste zwangerschap ook echt het gevoel dat het goed zat. Ik had echt vertrouwen in de zwangerschap. Wat een klap in je gezicht is het dan als het weer niet zo mag zijn. En dan heb jij ook nog een tweeling verloren...

    Veel sterkte!
     
  6. Gandy

    Gandy Fanatiek lid

    6 nov 2007
    1.080
    789
    113
    we weten niks over de oorzaak... ze denken gewoon pech. Mijn leeftijd (37) zal ook ongetwijfeld een belangrijke rol spelen...

    op zich geloof ik wel in onze gezamenlijke vruchtbaarheid: 3x in 6 maanden zwanger geraakt... ik ben alleen bang om weer hetzelfde door te maken... Ik heb er veel verdriet van, zeker door de lange nasleep ook. Maar meer ook als het inderdaad een 2ling blijkt te zijn geweest.
     

Deel Deze Pagina