Wat moet ik hier nu mee, weer een slaaptopic

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door chantal26, 30 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ons dochtertje van 1.5 jaar heeft periodes dat ze heel moeilijk in slaap komt savonds, ook dat ze snachts wakker wordt.
    Ze moet dan echt de hele tijd huilen.
    Ze is pas geopereerd aan haar neusamandelen en ze heeft buisjes gekregen omdat ze de hele tijd verkouden was en ze had de hele tijd oorontsteking.
    Sindsdien gaat het echt heel goed met haar.
    Toen ze de hele tijd oorontsteking had werd ze snachts de hele tijd wakker en moest ze constant huilen, ook als we haar eruit halen bleef ze huilen.

Ze komt de hele dag ook heel fit over, dat was eerst niet het geval.
    Maar nu huilt ze dus weer, en als ik haar er nu uithaal begint ze te lachen.
    En nu huilt ze zo hard.
    Alleen wat kan ik nu het beste doen, haar even laten huilen of eruit halen?
    Als ik haar eruit haal, is ze ineens stil en zit ze hier feest te vieren :)
    Maar na alles wat we mee hebben gemaakt vindt ik het heel erg moeilijk om haar te laten huilen, we hebben vanaf de geboorte nogal wat met haar meegemaakt.
    Maar ik ben zo moe, en ik weet zo niet wat ik ermee moet?
    Iemand misschien wat goede tips voor mij?

2. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Troosten op haar kamer, alles even checken, dorst, honger, poepluier, slokje water, aai over de bol en weer terug leggen.
    Even laten huilen, weer terug gaan na paar minuten, aai over de bol, niet eruit halen, en weer weg gaan.
    Steeds wat langer tijd tussen laten zitten, totdat ze weer slaapt..

3. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.615
    1.156
    113
    sluit ik me bij aan. niet van haar kamertje afgaan en geen grote lamp ofzo aanmaken... evt lamp op de overloop maar niet op haar kamertje zelf.
    en vertellen dat ze lekker kan gaan slapen, niks aan de hand is, jullie zijn gewoon beneden of waar dan ook...

4. Kaden

Kaden Actief lid

13 dec 2011
    441
    0
    0
    Ons meisje heeft zo'n fase gehad en wij gingen naast haar bed zitten zonder iets te zeggen (niet te dichtbij want anders ging ze ons porren ha ha!) en zeiden steeds Shhhhhh elke keer als ze begon te huilen. Uiteindelijk viel ze dan weer in slaap.

Deel Deze Pagina