Rekbaar slijm, maar missed abortion

Discussion in 'Miskraam' started by Lynx, Jan 24, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lynx

Lynx VIP lid

Jul 19, 2008
    8,696
    2,511
    113
    Hallo dames,
    Vorige week is bij mij helaas een missed abortion ontdekt. Ik was 9 weken zwanger toen het vruchtje overleed, nu zou ik 12 weken zijn.
    Het vruchtje zit nog in mijn baarmoeder en mijn lichaam maakt nog verre van aanstalte om het te verwijderen. Wel verlies ik nog steeds doorzichtig rekbaar slijm. Hebben jullie dat ook gehad voordat de miskraam op gang kwam?
    Binnenkort ga ik naar de gynaecoloog, die kan me vast ook een en ander vertellen, maar ook van jullie, ervaringsdeskundigen helaas, hoor ik het graag.

2. PerfectChaos

PerfectChaos Actief lid

Jan 14, 2022
    434
    314
    63
    Female
    Helpende +
    Nee, mijn miskraam begon met een hele heftige steek dacht eerst darmkramp. En met een uur verloor ik helder rood bloed wat overging in stolsels. Daarvoor geen enkele teken dat het mis zou zijn.

Ik wil je heel veel sterkte wensen in deze rot periode

Lynx likes this.
  3. Floortje86

Floortje86 Actief lid

Nov 29, 2021
    121
    172
    43
    Female
    Bij mij voelde het allebei de keren als een aankomende menstruatie die steeds heftiger werd. Slijmverlies heb ik niet gehad. Wij kregen ook bij de echo te horen dat het kindje al 2-3 weken niet meer leefde en daarna duurde het nog ruim 2 weken tot de echte miskraam. Ik vond het een hele verdrietige periode, maar op de een of andere manier ook fijn dat het zo'n langzaam proces was. Dat gaf ons echt de tijd om het beter te kunnen verwerken.

Heel veel sterkte! ♥️

Lynx likes this.
  4. Maartjex

Maartjex Niet meer actief

Hier ook een missed abortion. Omdat ik niet verder wou lopen met het idee dat er iets in mij zit wat er uit ‘moet’ heb ik gekozen voor cytotec.
    2 dagen na mijn echo al terecht bij de gynaecoloog, meteen de eerste tablet genomen en in de nacht de andere 4 vaginaal.
    Om 7 uur in de ochtend alles verloren in zijn geheel, ongeveer 40 minuten krampen gehad, daarvoor sliep ik heerlijk. Vandaag al bijna geen bloedverlies meer.

Ik ben ontzettend opgelucht met onze keuze en gelukkig is het goed verlopen.

Lynx likes this.

Share This Page