zzper/thuiswerker/flexer: wat doe jij?

Discussie in 'De lounge' gestart door julia80, 22 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.610
    2.404
    113
    ik lees regelmatig hier op zp dat mensen zzper, flexer of thuiswerker zijn. Ik ben heel benieuwd voor die mensen wat je dan precies doet!

Dus laat het hier weten! :thumup:

Emama vindt dit leuk.
  2. tuc

tuc Niet meer actief

Ik ben zowel zzp'er als thuiswerker en ik ben gastouder.

Emama vindt dit leuk.
  3. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik ben thuiswerker. Als vaste baan doe ik de PR van een groot bedrijf, ik zorg dat de reclame gemaakt word, houd de social media kanalen bij, maak nieuwsbrieven etc. Eens in de zoveel tijd ga ik naar het plaatselijke filiaal hier en maak dan wat foto's die ik weer gebruik voor bijvoorbeeld reclame materiaal.

Daarnaast doe ik op vrijwillige basis ook nog de PR van de voetbalclub, puur omdat ik het gewoon erg leuk werk vind om te doen.

Dit alles doe ik zoveel mogelijk vanuit huis.

Emama en DastyQueen vinden dit leuk.
  4. CoffeeJunkie

CoffeeJunkie Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.563
    431
    83
    Noord-Holland
    Ik deed tot 1,5 jaar geleden thuiswerk voor een grote webshop. Ik schreef teksten, verzorgde de plaatjes en deed technische dingen.
    Overleg kon ook via de mail, skype of telefoon, dus was echt zelden op de zaak.

Emama vindt dit leuk.
  5. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Ik ben freelance vertaler en redacteur en werk vanuit huis voor verschillende uitgeverijen.

Emama vindt dit leuk.
  6. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.610
    2.404
    113
    Leuk al om te horen! Ik ben nog vergeten ien mijn openingsbericht om te vragen of je erbij wil zetten hoe je hier aan bent gekomen? Was dit een vacaturen of heb je dat zelf via acquisitie verworven et cetera?

Emama vindt dit leuk.
  7. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Ik ben er een paar jaar geleden in gerold via een vriendin die bij een uitgeverij werkt! Sindsdien weten ze me zelf te vinden. :)

Emama vindt dit leuk.
  8. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ik wil na de zomer starten als flexer binnen de thuiszorg. Ik ben nu in opleiding tot verzorgende ig en hoop in september mijn diploma te halen .

Emama vindt dit leuk.
  9. rebekka84

rebekka84 Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.930
    184
    63
    Ik werk als flexer in de gehandicaptenzorg

Emama vindt dit leuk.
  10. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Hier werk ik van thuis uit (backoffice voor groot bedrijf).
    Gesolliciteerd op vacature voor andere functie en ook aangenomen. Toen ik terug kwam van huwelijksreis was ik door hogerop (zij bepalen wie daar in mogen kom je niet zomaar in terecht) geplaatst in het backoffice team en werk sindsdien van thuis uit maar wil wel uiteindelijk iets anders gaan doen waar mijn hart ligt.

Emama vindt dit leuk.
  11. Treez

Treez Niet meer actief

Vanaf 1 november volledig zzp-er en ondanks behoorlijk wat koudwatervrees ben ik nu echt zo blij met mijn keuze! Ik ben gz-psycholoog en ik laat mij inhuren door andere instellingen als regiebehandelaar. Daarnaast ben ik gestart met een eigen praktijk aan huis. Het doel is om het laatste te gaan uitbreiden op termijn. De vrijheid van het indelen van mijn eigen uren en vakanties bevalt mij erg goed.Voor de administratie (mijn zwakke punt) heb ik iemand ingehuurd.

12. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Zzp'er: 18u onderwijs, 18u it. 2 dagen thuis en 2 buitenshuis. Allebei vanuit een vorige baan een opdracht overgehouden.

13. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Ik ben ook ZZPer. Ik heb een eigen coachbedrijf met praktijkruimte aan huis. Ik help mensen met persoonlijk leiderschap op het gebied van stress- en spanning en afvallen. Het is heel leuk om mensen te helpen met vragen waar ze zelf niet uitkomen. En ik vind het heerlijk om vanuit huis te werken.

14. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.778
    1.131
    113
    Vrouw
    Ik ben (geboorte) fotograaf ♡

15. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Hier ongeveer hetzelfde. Maar was voordat ik vanuit huis ging werken al wel een aantal jaar actief in het bedrijf.

16. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.272
    3.239
    113
    Vrouw
    Ik ben grafisch ontwerper. Werk vanuit huis maar ook regelmatig op locatie.

17. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.610
    2.404
    113
    wat leuk om te lezen! Zoveel verschillende beroepen, altijd boeiend.
    Nog meer mensen hier?

18. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.937
    113
    Ja ik, zit in financiën. Vanwege herkenning houd ik het een beetje globaal

Deel Deze Pagina