Even bij het begin beginnen. Mijn dochter heeft een hoog IQ (getest bij een psygologisch centrum) en heeft enkele gedragsproblemen. Ze verveelde zich erg op de peuterspeelzaal. Toen hebben wij een gesprek aangevraag op de basisschool (ze is nu bijna 4) of ze eerder kon beginnen. We kregen daar een kleuterjuf voor ons, die vertelde dat dit niet kon, maar ze had wel andere alternatieven en had voor mijn idee precies door hoe onze dochter inelkaar zit. Ik ben daar weg gegaan met een erg prettig gevoel, dat was een goed gesprek. Vervolgens bij de directeur aangegeven dat ik een sterke voorkeur voor deze juf had, en of er een mogelijkheid was dat ze daar bij in groep 1 kwam als ze naar de basisschool mag. Vandaag de plaatsing gekregen.. ze zit bij een andere juf.. Ben ik dan een dikke zeur als ik nogmaals naar de directeur ga om te vragen of dit nog veranderd kan worden? en hoe breng ik dit een beetje vriendelijk zonder al te zeikerig over te komen?
heeft de directeur je toen toegezegd dat dit ging gebeuren? dan zeker ff melden... anders zou ik het sowieso ff vragen, niet geschoten altijd mis! ik hoop voor je dat het lukt, geeft jezelf ook een fijner gevoel als je kind naar een goede juf gaat! (niet dat de rest slecht is.. je snapt het vast )
Ik zou het niet raar vinden als je dan nogmaals naar de directeur loopt? Je had het tenslotte al aangeven dus zou gewoon weer heen gaan. Ik vind het zelf erg belangrijk dat een juf inzicht heeft in de behoeften van een kind. Offtopic wat heb jij een ontzettend schattig plaatje
Gewoon vragen! Niet geschoten is altijd mis en foutjes maken is maar al te menselijk. Zeg jij niks... Dan gebeurd er zeker niks.
Gewoon vragen kan altijd, maar je weet natuurlijk niet waarom ze bij een andere juf zit. Hier van de 5 klassen dit jaar 3 juffen naar een andere klas gegaan.
Ik zou zeker gaan, ook uitleggen waarom je graag wil dat je dochter bij haar in de klas komt. Meteen morgen even doen!