Zo zeg... ff mijn ei kwijt. Het begon met de kerstvakantie. Ik ben dan 35 weken. Een mooie tijd om wat rustiger aan te doen. Begint de vakantie met luizen bij de oudste. Binnen no-time de andere 2 ook en ikzelf ook. Dus behandelen/tig wassen wassen/ heel veel haren uitkammen. Tot op heden nog bezig om die verdomde neten weg te krijgen :x. Mijn man voelde zich al ff niet op en top en alle laatste klussen werden maar opgeschoven. Tot zondag tobberde hij Door en heb ik gezegd... En nu ga je naar de HA. En ja hoor longontsteking. Dus alles is op mij aangekomen. Ik heb een kast in elkaar geknutseld met de buurman, Onze auto weg gebracht, werpkist verder in orde gemaakt (jaja ook onze teef gaat over een week bevallen), de zorg voor manlief erbij en ga maar Door. En dan is het nog maar dag 2 van de longontsteking. En de to-do list lijkt langer ipv korter te worden. Gelukkig ben ik op en top en red ik t wel... Maar gut o gut wat ren ik op mijn tenen. En wat is de rust ver te zoeken. En nu ademhalen en kinderen douchen en zorgen dat ze te bed gaan.
Oow wat rot zeg... maar wel een dikke pluim voor jou.. je bokst het toch effe voor elkaar!! Hoop voor dat alles gauw achter de rug en dat je daarna effe uitrusten. Enne vergeet niet af en toe momentje voor je zelf he.