herhaling 11 september?

Discussie in 'De lounge' gestart door Angel Eyes, 25 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

van een brandweerwebsite:

-------------------------------

Alex Jones had op 25 juli 2001 de aanslagen van 11 september 2001 correct voorspelt.
    Hij voorspelde wie de aanslagen zouden uitvoeren (Bush en partners), waarmee (passagiersvliegtuigen) en waar (W.T.C.).
    Nu voorspelt Alex Jones dat de volgende grote aanslag voor eind oktober zal plaatsvinden.

Kijk voor meer info op: www.ditkannietwaarzijn.nl/?p=156

-----------------------------

SLIK**** :confused:

2. Batchie

Batchie Fanatiek lid

6 apr 2006
    1.002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    Hmm voor oktober, als er een datum zou zijn zou ik het geloven..
    Voor oktober is nog beetje wazig, het KAN ja want er zijn nu overal van die mensen dien worden opgepakt ed. Maar toch geloof ik het niet, zo kan je net zo goed zeggen voor volgend jaar mei, ofzo maar das mijn mening

3. Angel Eyes

ben ik met je eens, maar toen in juli zei hij ook ergens in september. en toen werd het de 11e. vindt het wel spooky!

Mijn angst voor een aanslag is al jaren groot. ben bang dat nederland ook een keer aan de beurt is.

4. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Je kunt mensen ook op een idee brengen natuurlijk door dit soort dingen te verkondigen......

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik denk dat je dan niks meer kan zeggen en al helemaal de mensen op tv oid niet. Als ze t echt willen, lukt t ze toch... tenminste dat denk ik. :( Feit is wel dat t jaaaaaaaren plannen en voorbereiding is en ik denk niet dat ze op een zwangerschapspagina kijken en dan denken, jah... das een idee ;)

6. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik denk ook niet dat de mensen op het idee komen door dit forum. :) :) Maar net als Angel Eyes kunnen mensen die wel rare ideeën hebben dit soort info ook vinden!

7. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Is dat ook met een vliegtuig die aanslag, want ik vlieg 4 september en 28 september weer terug :confused:?!?

8. Angel Eyes

Ik denk niet dat die mensen die tot dit soort aanslagen in staat zijn eerst gaa opzoeken of iemand een voorspelling heeft gedaan en dan vervolgens deze voorspelling uit laat komen. Ik bedoel ze zijn echt zo lang bezig met dit soort dingen wat iemand anders ook al zei, dit duurt jaren voordat ze het ten uitvoer brengen.

Ik vind het gewoon een enge gedachte dat een eerdere voorspelling is uitgekomen. En laten we wel wezen een nieuwe aanslag ligt natuurlijk al jaren op de loer. het rommelt steeds overal, madrid, Londen etc etc. Dus de kans dat die man gelijk gaat krijgen is natuurlijk erg groot, maar hij noemt ook nog eens een periode erbij. en dat tsja kan ik niet uitleggen.......

9. Niet meer actief

Joh, laat je niet gek maken!!
    Aanslagen zullen er altijd zijn.
    Gokken is niet moeilijk hoor in een tijd als deze.

Vooral in Amerika zijn ze een ster in mensen bang maken! Als het gebeurt hou je het toch niet tegen.
    En dat het gebeurt, dat kan ik je ook wel op een briefje geven!

Dus gewoon rustig doorgaan met ademhalen! ;)

10. Angel Eyes

Ik laat me niet gek maken, dat nooit. Ik ben op mijn hoede, dat is niet overbodig.

maarre precies iedereen kan iets roepen dat het weer gebeurd. Dan hebben we ineens 15 miljoen waarzeggers. Ik vond dit alleen een opmerkelijk bericht.

11. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Ik laat me ook niet gek maken, maar ik vind het toch niet prettig dat mijn man op 4 september gaat vliegen naar Amerika.
    Groetjes,

12. Niet meer actief

och meiden, ik bedoel het niet verkeerd hoor!

Zei het met goede bedoelingen en denk dat het een beetje verkeerd over kwam! sorry...

13. getverdemme, waarom lees ik dit nou weer....mijn man gaat met een groep judoka´s naar Amerika op 21 oktober en gaat op de 29e weer terug, ben hier akelig van.....

14. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Tja.....wat een onruststoker is die man zeg!
    Een aanslag is hierdoor echt niet te voorkomen en het maakt de mensen alleen maar bang...weg met die vent!
    Ik probeer er maar op te vertrouwen dat we zo goed mogelijk beschermd worden tegen aanslagen door mensen die daar speciaal voor opgeleid zijn. Of ben ik nu erg naief? :-k

15. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Zijn er hier mensen die het stukje geluisterd hebben, ik heb daar niet echt heel veel zin in om 10 min. naar te gaan zitten luisteren, maar wat mijn vraag is, heeft hij er ook wel bijgezet voor eind okt. 2006 of heeft hij geen jaartal genoemd, want anders zou hij altijd gelijk hebben, ja toch?!?

16. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    nou lekker is dat.. ik woon in de usa...
    maar ja het blijft een voorspelling maar na dat ik gisteren het nieuws hier heb gezien zie ik er wel een bron van waarheid in...
    er is namelijk een laptop gestolen met id nummers van piloten en al dat soort dingen wel van meer asl 1000 piloten geloof ik over de hele wereld.. of meer....
    en ze vroegen ook of dat gevaarlijk kon zijn.. het antwoord was dus ja.. ze kunnen ids zo namaken.. ik had dus al zoiets van nou lekker dan... en nu ik dit lees :(

plus er schenen mensen gepakt te zijn die zich verdacht gedroegen ze wilde van LA naar amsterdam vliegen met northwest airlines.. maar die zijn gepakt dusss

17. mamavanHind

mamavanHind Actief lid

12 aug 2006
    380
    0
    0
    Diëtist in opleiding
    Volgens mij ben ik heel gemakkelijk in die dingen. Komt er een aanslag, dan komt er een aanslag. Ga ik dan dood, dan was het mijn tijd. Er is toch een spreekwoord over, maar die weet ik niet meer. :evil:
    Ik heb overigens wel gillende vliegangst, maar dat had ik allang voor de aanslagen. Ik vind het walgelijk dat mensen zulke dingen kunnen doen! Overigens ben ik gelovig en ik geloof dat zulke mensen hiervoor na hun dood moeten boeten. :evil:

18. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ja duh dat amerika het terroisme gebruikt (heb het filmpje even bekeken) Het is bullshit dat de Al Qaida erachter zit..dit weet elke idioot. Het hele plan komt van Bush en zijn vriendjes zelf..
    Er zijn teveel rare (toevallige) dingen waaruit duidelijk blijkt dat het geen ploteslinge terroristen aanval was.

Verbaast me niets als ze het weer tijd vonden om de wereld op te schudden en de moslim haat te doen vergroten zodat Bush dat weer als smoes kan gebruiken om met het volgende land oorlog te voeren.

19. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ja dat klopt zag laatst en docu op discovery channel jaja zo leer je nog eens wat.. maar het ging er over dat de twin tower zonder dynamite helemaal niet kon instorten zoals het instorten... het zou namelijk afmoeten breken en niet totaal in storten en zo waren er nog meer vage dingen

20. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Het zou best kunnen dat er weer een nieuwe soort 11 september komt. Maar om heel eerlijk te zijn ben ik daar niet zo heel erg mee bezig. Er zullen vast wel personen zijn die weer wat van plan zijn, maar ik denk daar niet aan.

Deel Deze Pagina