herhaling 11 september?

Discussie in 'De lounge' gestart door Angel Eyes, 25 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    vind het wel opvallend hoe zulke berichten inspelen op de angsten en verwachtingen van mensen. ik zie dat meerdere mensen nu ongemakkelijke gevoelens krijgen omdat partners/bekenden/familieleden omstreeks die tijd naar of van amerika vliegen......

er wordt helemaal geen plaats/land/continent vermeld in het bericht?!

er worden bijna dagelijks aanslagen gepleegd, grote en kleine, door verschillende organisaties. Dus de voorspelling zal helaas ongetwijfeld uitkomen. en idd, zoals gezegd, er wordt ook geen jaartal genoemd, zo heb je altijd een "winnaar".

Ik denk dat je je er niets van aan moet trekken, die man heeft z'n naam weer twee tellen in het nieuws en kan weer een broodje kopen van het geld dat hij met dit soort voorspellingen verdient. en het boeit hem niets dat er weer duizenden mensen toch angstig zijn, wat ik heus wel begrijp, dit soort voorspellingen geven je nooit een vrolijk gevoel.

En wat betreft de twin towers: dicovery is ook inconsequent in haar eigen programma's en beweringen: ik heb onlangs nog een 2 uur durende documentaire gezien over hoe de torens gevallen zijn door de impact van de vliegtuigen, waar de zwakke schakels ontstaan zijn en wat dit tot gevolg had. dit is aan de hand van computer simulaties, bouwplannen en blue prints opgezet....

Als je elke dag bang moet zijn voor eventuele aanslagen dan heb je denk ik geen leven meer (spanje: niet alleen madrid, maar ook in catalonie gericht op toeristen, turkije, egypte, londen, rusland, amerika en ga zo maar door....). Ik denk dat je dit soort berichten zo snel mogelijk weer moet vergeten, want als het gebeurd, dan gebeurd het toch wel....

2. nicol

nicol Actief lid

8 nov 2005
    142
    0
    0
    ben het helemaal eens met claartje79!!!!!!!!!!!!

3. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Waar ik van moet slikken is zo'n stomme taalfout! :confused: :( =P~

4. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Dit is een soort heksenjacht.
    Een mens die onschuldige mensen wil doden ,is niet helemaal oke.
    Maar ik denk ook dat er meer dingen aan de hand zijn dan wij weten???????

Ally

Deel Deze Pagina