Jongetje (5) rent achter hondje aan en verongelukt | Volg het nieuws terwijl het gebeurt pffff. heftig zeg....
Ik vind het vreselijk! Vraag me echt af wat er is gebeurt want ik ken die weg en daar lopen normaal gesproken geen mensen. Zit ook geen fietspad bij ofzo.. Intens verdrietig voor iedereen die ermee te maken heeft!
Verschrikkelijk zeg! Arm manneke. En wat een nachtmerrie voor die ouders! Ik moet er niet aan denken hoe het zou zijn als je zonder je kind verder moet .
Echt verschrikkelijk, maar mijn 1e gedachte was ook wel een beetje 'wat doet een kindje van 5 nog zo laat op straat, aan een gevaarlijke weg'. Mijn dochter is 5 en no way dat zij dan nog op straat is, laat staan vlakbij zo'n levensgevaarlijke weg. Maar goed, ik ken het verhaal niet en het blijft hoe dan ook verschrikkelijk!
Ik las ergens dat hij in de achtertuin met zijn hondje aan het spelen was en dat het hondje de tuin uit rende en hij erachteraan. Vlak achter die huizen daar schijnt de snelweg te zijn en het deel waar hij is aangereden is ook nog eens niet afgebakend schijnt. Hij kon er dus zo oprennen. En het was niet heel laat 'savonds, dacht toen het net donker begon te worden.
daarvoor ga ik echt niet langs een weg wonen. een kind van 5 ziet geen gevaren helaas . arme ouders waarschijnlijk hondje ontsnapt uit de tuin en is hij met zijn goed gedrag het hondje gaan halen
Met tranen in m'n ogen lees ik dit bericht, wat verschrikkelijk voor die ouders! Ook voor de bestuurders, wat een trauma moeten die oplopen zeg.. pff heftig hoor
Heel erg, bah!! Dit artikel las ik er net nog over: Snelwegdrama: doodgereden jongetje was met moeder op stap | Volg het nieuws terwijl het gebeurt
Ik ook Verschrikkelijk voor de ouders en nabestaanden.. Het is de grootste nachtmerrie van elke ouder.
Verschrikkelijk. Maar wat doet dat kind daar op die plek? alleen op die leeftijd.. edit: zie net dat het met moeders de hond aan het uitlaten was. dan nog... apart dat je je kind zo achter de hond laat aanrennen
vdrschrikkelijk. ook voor de mensen die get kind aangereden hebben kan mij zo voor stellen dat je wereld vergaat zo iets mee te make. mijn hart brak gisteren toen ik het las.. idd wel wat doet een kind van vijf alleen op straat. maar dat is een andere discussie. rip lief klein mannetje.