Griep en eisprong (invloed)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 1eKruimeltje, 19 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Een week of 3 geleden ben ik ziek geweest. Ik ga uit van een griepje of echt een fikse verkoudheid (iig ziek genoeg om thuis te blijven (helaas)). Dat was dus (als het goed is) rond de vruchtbare dagen en je begrijpt wel dat we toen niet geknuffeld hebben ivm ziek zijn.

Als ik mijn vorige cyclus aanhoud zou die 30 dagen zijn. En zou ik nu dus 4 dagen overtijd zijn.

Nu mijn vraag. Kan het zijn dat griep invloed heeft op je eisprong dus dat ie later is geweest of maakt dat niks uit.

Sorry als het er wat wazig staat maar ben er gewoon knijter zenuwachtig van. We zitten pas in ronde 2. Misschien deze keer langer last van "ontpillen". Elke andere keer cyclus meteen netjes met wat variatie van 28 tot 30 dagen.

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ja dat kan, maar het hoeft niet. Ik heb beide al meegemaakt, dus dat ei bij ziekte later was en ook gewoon op tijd.
    Maar het kan natuurlijk ook dat je gewoon zwanger bent of inderdaad dat je lichaam er nog aan moet wennen om het zelf te moeten doen........vervelend hé, hier heb je nog steeds niks aan.

Anders gewoon even testen, al is het maar om jezelf rust te geven want die onzekerheid is natuurlijk ook helemaal niks.

Succes!!!

3. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt!!!!! Had gisteren getest en die was negatief en vanochtend ongesteld geworden.

Deel Deze Pagina