Welke speeltuin in leiden?

Discussie in 'De lounge' gestart door Cathelijne1986, 14 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Komend weekend gaan wij naar mijn zusje in leiden. We willen met hen een speeltuin bezoeken maar welke? Er zijn er zoveel! Welke is leuk voor 2 kinderen van bijna 3 en bijna 5, overzichtelijk en met een hek eromheen?

2. megamom

megamom Actief lid

26 mei 2010
    360
    0
    0
    onderwijs
    Zuid-Holland
    Op de grens Leiden en Oegstgeest zit een leuke speeltuin, Vogelenwijk. (Hebben ook een website)
    Overzichtelijk, leuk apart gedeelte voor kleintjes, waar je zelf kan zitten.
    Alle gedeeltes zijn apart af te sluiten dmv een houten hek. Dit is wel fijn, er is nl. ook een kabelbaan over (ondiep) water.

Veel plezier!

3. Kairi

Kairi Actief lid

13 mei 2014
    106
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ben zelf erg te spreken over Rondom de Maredijk. Daar is alles omheind en erg leuke dingen voor kleintjes. Ik vind deze geschikter voor bijna 3 en 5 jaar dan de Vogelenwijkspeeltuin, in verband met dat water en veel meer begroeiing en dus minder overzicht (overigens vind ik 'm fantastisch voor iets oudere kinderen).
    Met mijn werk (buitenschoolse opvang) ga ik regelmatig naar speeltuinen.
    De Merendroom vind ik minder gezellig. Je zou ook nog kunnen overwegen naar het Leidse Hout (park en hertenkamp) te gaan. Stukje speeltuin en stukje kinderboerderij. Maar niet echt je van het.

Mocht je nog iets anders zoeken in Leiden, dan kan ik je wellicht verder helpen :)

Deel Deze Pagina