Hoi, Normaal altijd op maandag voor 17.00 u bericht via de email dat ik een bericht heb op "mijn overheid", dat mijn betalingsspecificatie op "mijn uvw" klaar staat. Tot op heden geen email, geen bericht op mijn overheid en geen specificatie op mijn uwv. Meer mensen dit niet gekregen? Of inhet verleden eens niet? Kreeg je je geld toen wel? Ik kan nu ff niet bellen, vandaar mijn vraag hier. Liefs
Ja ik ook. Een keer had ik 's ochtends alles binnen op mijn overheid en mijn uwv, toen stond het geld er op maandag. Maar verder altijd voor 5uur alles binnen en op woensdag geld.
Sinds 3 maanden heb ik ineens geen berichten meer maar krijg wel elke maand gewoon mijn geld. Ik krijg wia op de 23ste en kreeg altijd 1 a 2 dg eerder bericht dat het is overgemaakt. Nu dus niet meer
Er was iets fout gegaan. Ik heb mijn betalingsspecificatie alsnog binnengekregen vandaag, en het geld ook!
ik kreeg alleen een specificatie van mijn vakantiegeld van de WIA. Maar de gewone uitkering niet. Hoop dat die snel komt
Toevallig vandaag over gebeld . Er komt niet meer elke maand een specificatie behalve als het bedrag anders is dan de maanden ervoor. Alleen specificatie van bijv vakantiegeld of als maandbedrag veranderd