Hallo allemaal, Ik wil voor mijn beste vriendin een foto op canvas laten drukken van haar pasgeboren zoontje. Nu heb ik een leuke site gevonden ook goedkoop namelijk http://www.herinneringenoplinnen.nl Heeft iemand ervaring met dit bedrijf? Ik heb het KVK handel nummer gecheckt en de adresgegevens kloppen. Ik zie nergens een veilig winkelen logo namelijk. Ik hoop dat iemand mij antwoord kan geven zodat ik het schilderij kan bestellen
Hoi! Wij hebben inmiddels 3 'herinngeringen op linnen' besteld en zijn er zeer over te spreken! Niet duur, goede kwaliteit (zowel kleur als zwart/wit) en snel geleverd. Prima! Wat een leuk kado voor je vriendin zeg, goed idee. Ze zal er vast blij mee zijn!
& dat heb je op dezelfde website besteld? Geweldig dan kan ik 'm bestellen! jaaa ik wilde een babyarmbandje kopen voor de kleine...die bleek ie dus al te hebben. Ik wil echt iets orgineels...dus dan maar de eerste foto van de kleine
Ja, inderdaad gewoon via hun site heb ik ze allemaal besteld. Het wordt zó mooi uiteindelijk, echt een superkado. Veel plezier met geven!
ja ik heb er eentje besteld met vaderdag.. binnen paar dagen binnen. en echt mooi.. ben er zeker over te spreken!
Ik heb via die site ook al 2 keer iets besteld. Hele goede service en ze zijn beide heel mooi geworden! Dit is een foto van het doek die ik naar Lars zn oma heb laten opsturen voor dr verjaardag: http://i205.photobucket.com/albums/bb41 ... C01630.jpg En deze die wij zelf hebben.. http://i205.photobucket.com/albums/bb41 ... CT0007.jpg
Erg mooi zeg! Wij hebben er toevallig twee weken geleden twee besteld. Op vrijdagavond de bestelling geplaatst rond 22.00 uur. Op maandagochtend kreeg ik een mailtje dat de betaling ontvangen was en men aan de slag ging. Diezelfde dag om 16.00 uur een mailtje dat de schilderijen onderweg waren. En inderdaad... dinsdag mooi pakketpost aan de deur! Goed service en ik vind het super mooi geworden. Sowieso een mooi idee vind ik... iets aan de muur hebben hangen waarvan je zeker weet dat andere mensen het niet hebben. Wij hebben trouwens voor de sepia-look gekozen. Erg mooi, want we wilden twee schilderijen waarvan de kleurstelling bij elkaar zou passen. De originele foto's waren dat niet helemaal, maar ze hebben het super gemaakt! Groetjes, Josien
Dat allemaal wel. Maar ik heb onze trouwfoto er laten afdrukken, en een jaar later was hij helemaal verschoten, terwijl hij niet in fel licht hing.
Ik heb goede ervaringen ermee vorig jaar, maar dit jaar juist weer niet. Ze hebben 'verbeterd' linnen. Ik heb 1 'oud' doek en 5 nieuwe (3 kadootjes) Dat oude doek is 50x75 en prachtig! Die andere doeken zijn kleiner en ook zeker van mindere kwaliteit. Alsof de verf erop zit ipv erin. Weet zeker dat ik het eraf trek als ik er met mn nagel overheen ga. Dus nu zou ik er zeker niet meer bestellen. Slechte kwaliteit, hoekjes waar de verf al af is door de bezorgdozen. Als ze het 'oude' linnen weer hebben kan je er zonder angst bestellen.
ik ben er geweest, had de foto gemaild en heb hem die middag opgehaald. Heb er daarna nog een besteld omdat ik het super vond! Aardige mensen en een leuk pand
prima kwaliteit we hebben er al verschillende doeken besteld zowel voor ons zelf als kadootjes ze hebben indd verbeterd kwaliteit doeken en die zijn super mooi
Ik had er een doek besteld, en kreeg gister een doek met de post met een vreemd kind erop Gebeld, waarschijnlijk is ie verwisseld, dus nu krijg ik n nieuwe...