Geen idee....weet wel dat je met zulke dingen altijd wel heel consequent moet zijn. Dus echt elke morgen en avond smeren! En je moet ook geen wonderen verwachten dus daarbij moet je gewoon gezond eten en bewegen.....
ik was benieuwd. Ik heb het vandaag gekocht. Ik ben 20 kilo afgevallen en dacht laat ik het proberen wie weet helpt het voor die 10 euro. Ik wil het iets strakker hebben ik verwacht geen wonderen, zou wel leuk zijn
Ik ken deze niet. Ik heb wel een tijdje iets soortgelijks van Vichy gebruikt en dat was echt superspul! Ik vind het moeilijk om te zeggen of het echt werkt in de zin dat je strakker word. Dan moet je denk ik van te voren heel precies meten en dan na een paar maanden weer om te kijken of je centimeters kwijt bent of zo. Maar van dat spul werden mijn billen en bovenbenen (ik heb nogal een 'rijbroek') echt superzacht en de huid voelde ook echt heel stevig. Ik vond he talleen nogal prijzig om het te blijven doen en ik ben ook niet het type dat zich haar leven lang 2 keer per dag met iets gaat lopen insmeren Ben benieuwd of deze van Nivea werkt!