Hallo. Ik kijk net op mijn toeslagen. Is in ene keer mijn toeslagspartner veranderd. Ook heb ik er in ene keer 2 kinderen bij. Ik ken deze mensen helemaal niet. Ben ik hier met een belletje weer vanaf of wat moet ik doen? Ze zijn tm maandag niet te bereiken.
Even na laten kijken dan maandag. Ze mogen niet het rekeningnummer geven maar jij mag wel vragen "kun je me bevestigen dat het rekeningnummer dit en dit is?" Dan mogen ze wel antwoorden. Succes!
Pfff heb ik weer. Als het fraude zou zijn zou het wel mooi dom zijn. Zij of hij verdiend meer dan ik zelf. Dus toeslag keldert alleen maar.
Nou joh wat vreemd en dat net op vrijdag dus tot maandag afwachten bah! Inderdaad bellen en hopen dat ze het gewoon op kunnen lossen. Zie je nog iets in verschil van inkomen? Zodat je niet bij hoeft te betalen...
zal wel foutje zijn idd zo kreeg mijn vader een keer van ib-groep bericht dat ik was afgestudeerd als dierenartsassistente en de stufi stopgezet zou worden. Zat toen geloof ik pas in tweede jaar studie haha. Meisje met zelfde voorletter en achternaam en geboorte datum. Eve bellen dus! Maar wel irritant dat dat soort dingen altijd net voor het weekend gebeuren...
Ben je onlangs verhuisd? of zijn het eventueel oude bewoners van je nieuwe huis. Woon je in een complex waar eventueel mensen het zelfde huisnummer hebben of bijvoorbeeld 9a of 9b.Dat kan het zijn dat dit is samengevoegd. Elk huis moet een eigen huisnummer hebben en soms kan het voorkomen dat in een complex dit niet goed is aangegeven door woning bouw vereningen of particuliere eigenaren, en dan worden buren bij elkaar toegevoegd door de belastingdienst Als je belt dan goed navragen hoe dit kan en vragen waar deze personen vandaan komen. Mocht je niet het juiste antwoord krijgen dan gewoon weer terug bellen. Ligt helemaal aan de persoon die je aan de lijn krijgt ( heb bij de belastingdienst gewerkt )