Heeey dames, bedankt voor de leuke reacties allemaal!! @Marloes; dat zijn erg leuke zeg, geweldig gedaan!! Zijn de kastjes van Ikea toch? Daarvan staat er toevallig al eentje geverfd op z'n kamertje. Maar is me al met al toch iets te klein denk ik. @Scarabee; die schatkist is super! Dat is ook wel een beetje de maat denk ik die ik moet/wil hebben. Ik zet de link even bij m'n favorieten, dank je! Wie weet ga ik daar wel iets mee doen. Ik ben inmiddels ook wel eventjes aan het kijken op Marktplaats voor een mooie hutkoffer of speelgoedkist-achtig iets. Wel veel gezien, nog niet helemaal wat ik in gedachten heb. Misschien wordt het ook nog wel een 'gewone' grote kartonnen doos of zo die ik zelf met behang e.d. kan pimpen. Het lijkt me wel leuk om er ook aan de buitenkant iets persoonlijks van te maken net als de kastjes van Marloes. Als je even googelt (raar woord zo ) kom je ook hele leuke tegen, ik vond zelf deze o.a. erg leuk maar daarvoor moet je denk ik heel mooi kunnen schilderen en da ken ik nie... Aureline Product 1 Kopen ga ik zo eentje niet in elk geval, 120 euro is boven m'n budget.
Wat een gaaf idee!! Ik heb dit echt nooit bedacht maar ik vind het fantastisch! Ga ik ook maken!!! Leuk zeg
Oh ja, dat staat al 3 jaar op mijn lijstje "To-do"... Maar het is zoooo leuk om het allemaal in 1 doos te bewaren en die een mooi plekje te geven. Ik ga ook eens even speuren.. En van mij hoeft de doos niet heel bijzonder te zijn, het gaat immers om de inhoudt.
Hier heb ik de 'Bijde doos' gebruikt. Doos is stevig en in de babystemming. Ik heb erin zitten: -Kraamboek kraamzorg -Kraambezoekboek Pauline Oud -Geboorte kaartje -Gekregen felicitatie kaarten -Eerste Pakje Nu zit de doos echt super vol, maar ik wil er nog zijn doopspulletjes in doen en dat past dus niet. Misschien dat ik voor zo'n IKEA kastje ga. Vind ze super leuk die van Marloes!
Dit is de herinneringendoos die ik voor mijn dochtertje heb laten maken. Is aan de hand van het geboortekaartje. Ik moet er nog 1 laten maken voor de jongste! Kinderkamerkunst :: Esthy's Schilderwerkjes :: uw geboortekaartje op canvas en meer... en dan is het de box van Myrthe
Wow... die zijn ook mooi zeg. Dat ga ik ook eens op mijn gemak bekijken. Ik wil van de 'doos' of wat dan ook, wel iets persoonlijks maken. Vind het juist leuk als ook de buitenkant iets vertelt.
Ik ga ook zoiets maken, maar ik heb hiervoor gewoon 2 grote curverbakken gekocht (voor beide kids 1). Ik wil hier in gaan doen: CB boekje Boekje: 1e jaar geboortekaartje geboortefelicitatiekaartjes kraambezoekboek 1e kleertjes Kleertjes met emotionele waarde enzo. 1e schoentjes Lievelingsknuffeltje evt. speentje (maar dan wel een nieuwe in doosje) Lievelingsspeelgoed (ook van komende jaren) En knutsels en tekeningen die hij hier en/of op kdv en school maakt enzo. Ook straks zijn diploma's enzo. Lijkt me wel speciaal om als de jongens later gaan trouwen of het huis uit gaan aan hen te geven. Denk dat het over een jaar of 20 wel heel grappig is om te zien waar ze vroeger mee gespeeld hebben enzo.
Wat een leuk idee zeg! Dat is juist een prachtig cadeau voor ze om later zelf mee te nemen. Ik had zelf een flink stuk behang over uit de babykamer van mijn dochter, en daarmee een doos bekleed. Zo neemt ze ook nog een stukje van haar kamer mee dan
Ik wil ook dingen bewaren heb het tot nu toe ff snel in een plastic box van hema gedaan, leuke ideeen zag ik voorbij komen zeg!! Ik ga hier eens ff goed lezen en ideeen op doen. al moet ik er wel 2 maken voor jongens volgens manlief hoef ik er niet zon werk van te maken want jongens vinden dat toch niks aan zegt ie.. dan ben ik weer zo: stel dat er wat met ons gebeurd of zn echtgenote laten dan is het wel leuk toch?!
wat miss ook leuk is , om geboorte kaartje groot te laten afdrukken en daar een doos mee te beplakken?
Ik heb dat ook ik gebruik de kraamdoos van cz daar heb ik nu alles in * eerste pakje eerste slofjes eerste tekening eerste loops boenen geboortekaart felicitatie kaartjes eerste levensjaar boekje En mijn zoon heeft in het ziekenhuis gelegen 4 weken met een gebroken been daar zitten ook de kaartjes van in die doos en dagboek wat we bijgehouden hebben van die tijd
Haha!! Zou heel goed kunnen, maar daar trek ik me nu dan nog eventjes niets van aan. Wij zitten zelf nu ook wel eens foto's en boekjes van vroeger van elkaar te bekijken, is toch harstikke leuk! Deze vind ik ook leuk: Het leukste babycadeau komt van Surprise! Kraamkado's & Knuffelpost.nl Misschien ook leuk om zelf te maken.