Herinneringsminuut op TV

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door Jonneke83, 29 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    As Vrijdagavond 30 december om exact 19:58 wordt voor het derde jaar op rij de Herinneringsminuut uitgezonden. De Herinneringsminuut is tegelijkertijd te zien op NED1, RTL4, SBS6 en de regionale omroepen. Nederland krijgt zo de mogelijkheid om een dag voor de jaarwisseling samen stil te staan bij een overleden dierbare. De Herinneringsminuut is een initiatief van Yarden Uitvaartorganisatie
    en wordt ook dit jaar ingeleid door een bekende Nederlander.

Rond de jaarwisseling is het gemis van een overleden dierbare extra groot. De Herinneringsminuut biedt een moment om daarbij stil te staan. De wetenschap dat heel veel andere mensen dit op hetzelfde moment doen, biedt steun.

Vorig jaar zagen ruim 3 miljoen kijkers hoe Robert ten Brink de Herinneringsminuut inleidde, waarna een minuut lang kaarsvlammetjes met namen in beeld gebracht werden. Het waren
    de namen van overleden dierbaren van wie nabestaanden een kaarsje hebben gebrand op www.herinneringsminuut.nl.

Ik wilde net op die site kijken maar bij mij doet hij het niet...

2. Ik had er nog nooit van gehoord, maar wat een klotesite..

3. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Ik had er ook nog nooit van gehoord. Wel een mooi initiatief maar de site werkt inderdaad k*t.

4. Jel

Jel Niet meer actief

Mooie site. Jammer dat ik je topic niet eerder heb gezien, want het is ook al uitgezonden. Maar ons meisje staat er tussen.

5. VlinderEvelien

VlinderEvelien Actief lid

17 mei 2011
    268
    0
    0
    Vind het ook een mooi intiatief, en deed gister vlak voor achten de tv aan, toen kwam de herinneringsminuut voorbij, bijzonder een stil moment voor iedereen die we moeten missen, of hebben verloren het afgelopen jaar.

Bedankt voor het delen Jonneke!

6. 78RLs1

78RLs1 Lid

19 feb 2011
    57
    0
    0
    Wetenschap
    Randstad
    Ik had ook nooit eerder van gehoord.
    Nou ja, er zit niks anders op om dit jaar aan mee te doen en onze sterretjes op die dag met andere extra te herdenken.
    Ik had wel 31 dec een speciaal kaarsje voor onze kindjes aangestoken ter afsluiting van 2011.

Deel Deze Pagina