Herinneringssieraad

Discussion in 'Vlinder lounge' started by butterfly0511, Apr 12, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

Dec 7, 2008
    2,303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Hebben jullie een herinneringssieraad voor jullie kindje. Wil graag een Assieraad en een sieraad waarin haar nageltje word afgedrukt. We hebben geprobeerd een vingerafdrukje te krijgen maar ze had geen profiel op haar vingertje maar gelukkig ging een nagelafdrukje ook.
    Ben benieuwd of jullie ook iets hebben en zoja wat, mag met foto:)

Maandag ga ik bij het uitvaartcentrum kijken wat hun allemaal hebben in hun assortiment maar heb zitten denken misschien kan ik ook naar een gewone juwelier gaan.

2. willow23

willow23 Niet meer actief

ik heb een gouden ketting met een medalion met een foto van onze zoon er in gegrafeerd, op de achterkant van het medalion staat onze kleine grote kanjer....

vind joun idee heel mooi!

groetjes willow

3. Verox

Verox Niet meer actief

Ik heb een gouden Vlindertje laten maken bij de edelsmid.

4. butterfly0511

Dec 7, 2008
    2,303
    13
    38
    Wauw...super mooi verox

Kwam inderdaad ook medaillons tegen ook wel erg mooi.

5. Rikigf

Rikigf Actief lid

Jan 18, 2013
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een brede titanium ring laten maken met een voetafdruk en zelfgeschreven naam aan de buitenkant. Geeft mij veel steun als ik weg ben. Heb ik haar altijd een beetje bij me. Kooldesign uit Almere
    (via Facebook kun je veel foto's zien van wat hij allemaal heeft gemaakt)

6. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,550
    526
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Wij hebben een set relatieringen uitgezocht. Zilver met in het midden een lijn. Deze lijn wordt door twee schuine lijnen doorsneden (boven en onderzijde) en ik heb er dan nog een steentje in. In de binnenkant staan Yannick*'s naam en datum gegraveerd.

Mochten we in de toekomst gaan trouwen dan krijgen onze twee meisjes beide een ring en willen we proberen om dus twee namen en twee datums in onze nieuwe ringen te laten graveren

7. Jaytje

Jaytje Lid

Jan 11, 2013
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb(nou moet hem nog ophalen financieel gaat het nog ff niet) een hartje besteld met de letter J en wat as van J* erin gegraveerd.

Deze gaat aan mijn gouden ketting die ik zelf als baby gekregen en gedragen heb... zo zal hij dichtbij Mama's hart hangen en tegen mijn lichaam...

Later zal ik een plaatje bestellen waarin ik zijn foto kan plaatsen met daarnaast een busje waarin ik zijn haartjes(of eeen plukje haar) kan doen.

Ik heb zoveel moois gezien( ook veel op het web) en ben van plan dat met de jaren aan te schaffen voor zijn eigen plekje hier in het huis...

8. Jel

Jel Niet meer actief

Ik heb een medaillon met aan de ene kant een foto, en aan de andere kant een paar plukjes haar.

9. din0

din0 VIP lid

Aug 14, 2011
    5,141
    1,833
    113
    Ik heb een tattoo laten zetten (zonder as).
    Achteraf ook heel sybolisch.
    Zijn 2 namen.
    geboorte datum met een zonnetje
    Zijn laatste dag met een maantje
    En her en der een ster *.
    Elk symbool staat voor elke maand.
    1 zon 4 ster 1 maan (6 maanden dit heel onbewust laten zetten

En later heb ik een engelen hangertje gewonnen van een site.
    Sejtlegne-eveil <lees het achterstevoren

10. guus

guus Fanatiek lid

Mar 20, 2012
    2,083
    0
    0
    in het koude noorden
    ik heb herinneringskralen, daar zit dan een plukje haar in.

11. butterfly0511

Dec 7, 2008
    2,303
    13
    38
    Dankjewel voor jullie reacties.
    Heb haar naam op mijn pols laten tattooeren bij de afbeelding van mijn vorige miskramen.
    Nu aan het kijken om een sieraad helemaal naar mijn zin te laten maken met de afdruk van haar handje of voetje.
    Maar nieuwe ideeën blijven natuurlijk welkom.

12. babyloutattoo

babyloutattoo Niet meer actief

IMG-20130412-WA0000.jpg

Ik heb deze hanger om mijn nek hangen met Neva's as er in, en laat over enkele maanden haar naam tattooëeren.

13. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

14. Verox

Verox Niet meer actief

Wat een mooie dingen zie ik voorbij komen...
    Het bied zoveel troost om een herinnering dagelijks bij je te kunnen hebben...
    Ik heb bij de hanger al verschillende kettinkjes gekocht, zo kan ik het bij elke gelegenheid dragen en ziet het er regelmatig weer heel anders uit.

15. Maedra

Maedra Fanatiek lid

Oct 29, 2009
    1,558
    0
    36
    Rotterdam
  16. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

Nov 25, 2012
    1,125
    0
    0
    Ik heb een zilveren kettinkje met daaraan het voerafdrukje van mijn kleine meid in massief zilver (wel iets kleiner natuurlijk, cm of 2).
    Ben er zo ontzettend blij mee! Heb het altijd om, doe het echt nooit af. Voelt gewoon goed om dat om mijn nek te hebben.

En ook nog haar voetafdrukje en haar naam op mijn pols.

17. MHR

MHR Actief lid

May 17, 2011
    180
    0
    0
    Noord-Brabant!
    Ik heb voor ieder kindje een extra steentje in mijn trouwring bij laten zetten. Mijn trouwring had oorspronkelijk 1 steentje. Voor de tweeling die het helaas niet heeft gered 2 steentjes erbij en voor ons zoontje, die nu 7 maanden is, ook weer 1 steentje.

18. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Dit is het mijne. Een vlindertje voor onze tweeling. Ahoewel een van de tweeling bij de eerste echo al geen kloppend hartje had. Het andere kindje wel en die mis ik dan ook het meeste:(

19. wendysunny

wendysunny VIP lid

Jun 24, 2009
    5,789
    0
    0
  20. BellaLuna

BellaLuna Niet meer actief

Ik heb een rond assieraad met as van mijn zoontje erin.
    Hetzelfde sieraad heb ik ook met as van mijn moeder.

Share This Page