Erg cru!!

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door Sandy01, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandy01

Sandy01 Bekend lid

5 okt 2009
    727
    306
    63
    Even van me af schrijven: vanmorgen een soll.gesprek gehad. Dat ging eigenlijk wel goed, tot het moment van kinderen. Op mijn CV staat dat ik er drie heb. Toen de leeftijden ter sprake kwamen, vertelde ik dat Rick ruim 8 is, Maaike helaas geen 1 heeft mogen worden en Sven net 3 is. Wat denk je wat die dame doet? Streept 3 door en zet 2 neer!! Erg cru!! Was eigenlijk te verbouwereerd om er iets van te zeggen... en heb dit uiteindelijk ook niet gedaan, maar nu ik er over nadenk, vind ik het toch wel vreemd dat ze zo deed.

Sandy

2. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Jeetje dat zou ik dus ook niet kunnen waarderen zeg, erg tactloos.

3. gossiekimmie

gossiekimmie Actief lid

12 jan 2012
    103
    1
    0
    k zou zegge doei baan.. daar wil je toch niet werken respect loze mensen|!! belachelijk !! als je een stoel had gegooit had ik het begrepe!

4. Nee! Dat meen je niet :$ Wat een mensen heb je toch rondlopen afentoe zeg, die snappen écht iets niet hoor :x

5. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Jeetje dat is wel erg respectloos zeg.... :(
    Zou ik ook niet voor willen werken zo'n bedrijf.

Tegelijkertijd vraag ik mij af waarom het bedrijf sowieso wil weten waarom je 2 of 3 kinderen hebt? Is dat relevant voor de functie hoeveel kindjes je hebt?

6. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Wooow:$:$

7. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

:$ Zo wat respectloos..

8. Veertje87

Veertje87 Bekend lid

16 jan 2013
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd respectloos, knap dat je rustig bleef! Pffff! Miskramen niet tellen als kinderen, maar als vlinder à la, maar een kleintje van bijna 1 pffff!

9. Pietel

Pietel Actief lid

21 mrt 2013
    385
    31
    28
    Te belachelijk voor woorden!
    Ik zou ook helemaal onder de indruk zijn van deze gestoorde actie!

10. Daniellexxx

Daniellexxx Bekend lid

11 feb 2013
    658
    158
    43
    Noord-Holland
    Alsof je dochter ineens je dochter niet meer is omdat ze is overleden. Raar mens hoor!

11. kinderwens88

kinderwens88 Fanatiek lid

6 aug 2011
    1.213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vind het ook echt respectloos!!!

12. Sandy01

Sandy01 Bekend lid

5 okt 2009
    727
    306
    63
    Bedankt voor de lieve reacties en nu ik er langer over nadenk, heb ik er eigenlijk geen behoefte meer aan om daar te gaan werken, ook al leek het mij wel een leuke functie.

De relevantie m.b.t. het hebben van 2 of 3 kinderen ligt aan het feit dat het een functie voor 32 / 40 uur is, wat mij ook al iets teveel is, daar ik nu 24 uur werk en voorlopig niet meer uren wil werken.

13. logo

logo Niet meer actief

Bizar, dat meen je niet!
    Rare mensen zijn er toch, verschrikkelijk. :(

14. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    ik zou er denk wel een opmerking over maken wanneer ze je weer bellen over deze functie. Je hebt niets te verliezen aangezien je de functie toch eigenlijk niet meer ziet zitten... die dame mag wel even op haar gedrag worden gewezen hoor.

15. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ik zou ze laten weten dat je geen interesse meer hebt en waarom. Want dit is zeer respectloos en die dame mag daar wel eens heel hard over na gaan denken!! Ongelooflijk zeg!!!

16. Lun

Lun Niet meer actief

Heel raar en tactloos van haar zeg! Kan mij voorstellen dat je daar met een mond vol tanden zat. Als dit geen directe collega van je gaat worden kun je het misschien overwegen om alsnog in de running te blijven. Mocht je nu niet meer door willen, zou ik haar dat laten weten, eventueel per mail. Dan ben jij van het rotvgevoel af en is het aan haar wat ze er mee doet.

17. Mauw

Mauw Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    Wow...... Wat ongelofelijk respectloos! Ik zou een klachtbrief over haar schrijven naar haar baas toe!

18. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    +1 echt respectloos van die vrouw

19. Koon

Koon Niet meer actief

Wow, dat mensen dat überhaupt bedenken! Waar haalt ze het lef vandaan.
    Echt belachelijk!! Kan me voorstellen dat je op dat moment niet wist hoe je moest reageren. Niet iedereen is altijd even ad rem, maar ik zou er zéker nog op terug komen.

20. Biene

Biene Actief lid

2 jan 2012
    410
    2
    0
    Tssssssssss..... op naar een andere werkgever denk ik dan. dit is echt van de gekke :x

Deel Deze Pagina