Hoi Ik zou grag willen weten hoe jullie je (schoon)ouders, broers en zussen vertellen dat je gaat trouwen? Ben benieuwd naar jullie ideen groetjes
Eigenlijk heel gewoon....saai he Heb paps gebeld dat lief me ten huwelijk had gevraagd...mams was niet thuis. Die belde later terug uiteraard en tja... De rest gewoon verteld.
Wij hebben het ook "gewoon" verteld ... het nieuws op zich was al speciaal genoeg ... hihihihihi ... Succes -x-
We hebben ons voor de kerst verloofd, en toen op oudejaarsdag aan onze schoon/ouders verteld. Bij mijn schoonouders hebben we eerst gevraagd op oudejaars avond of ze wat nieuwe voornemens hebben voor het nieuwe jaar. Hun aantwoord: Veel gezonder leven, en meer plezier beleven. Toen was het onze beurt, en heeft mijn man dan gezegd, nou, wij ongeveer hetzelfde maar dan als verloofd stel Daarna hebben we mijn ouders opgebeld in NZ, en hun gelukkig nieuw jaar gewenst, en geschreeuwd dat we verloofd zijn.
Wij hebben op het strand en foto gemaakt met onze trouwdatum (in het zand geschreven). En daar heb ik een kaart van gemaakt en aan onze ouders gegeven.
Ik had gevraagt of ze zin hadden in een feestje.. vraagt mijn moeder :"feestje? van wie?".. zeg ik.. "ons feestje" mijn moeder weer: "wat voor feestje.. ?" en toen verteld dat we gingen trouwen! hihi ze vonden het hardstikke leuk natuurlijk.
wij hadden onze trouwkaart al uitgezocht en laten drukken. met kerst doen we altijd surprise en de kaart had ik in een doos gedaan. mijn zus mocht hem open maken. was een groot succes met de nodige tranen natuurlijk!
wij hebben het ook :gewoon: verteld zouden eigenlijk dit jaar al trouwen maar omdat we kindje kregen is het uitgesteld
Nou wij hadden de datum al vast gezet maar nog niemand iets verteld toen we er achter kwamen dat ons kleine beeb onderweg is. Dus dat hebben we met een gedichtje opgelost. En krijgen nu dubbele reactie's. Kijk maar in mijn album.
Wij zijn het persoonlijk gaan vertellen. Ik ben eind december ten huwelijk gevraagd en omdat champagne met oud en nieuw natuurlijk niet ongebruikelijk is hadden we een fles champagne meegenomen, zo van een lekker flesje voor oud en nieuw. Maar wel met een kaartje er aan met de trouwdatum er op. Je zag ze denken, huh 19 augustus?! Toen viel het kwartje
We waren op vakantie toen ik gevraagd werd. Mijn schoonouders waren daar ook en we hebben het gewoon verteld. Mijn ouders heb ik gebeld. Gr, Butterfly
Mijn man heeft mij ten huwelijk gevraagd door in het beton van onze aanbouw " ...... (mijn naam) wil je met mij trouwen?" te schrijven. Daarvan hebben we een foto gemaakt en die lieten we aan iedereen zien.
hmm, ik heb meteen mijn moeder gebeld hahaha..... mijn man had het zo romantisch gedaan, dat moest er meteen ff uit bij mij hoor!
Hihi, ik heb mijn ouders gebeld met de vraag of ze het erg vonden dat ik mijn achternaam ging inwisselen.
Leuke ideeen zeg...ik weet nog niet hoe ik het ga vertellen maar ik wil ze wel echt verassen ben benieuwd naar die koppies Groetjes
Wij hebben onze ouders gebeld of ze ff kopieen wilden maken van hun id-kaarten. Toen ze vroegen "waarom?" Zeiden wij " Als jullie tenmiste getuigen willen zijn bij onze trouwerij ?"
Mijn vriend heeft me op mijn verjaardag gevraagd, dus 's avonds kon ik het meteen aan de visite vertellen..... Ik deed het (expres) op de overdreven amerikaanse manier..... ik ging heel overdreven met mijn verlovingsring staan wapperen....(duurde daardoor wel ff voordat ze het door hadden, hahaha )
We zijn de volgende dag gewoon naar mijn schoonouders gegaan en toen hebben we gezegd dat we gingen trouwen. 's Middags zouden mijn ouders op visite komen, dus dat was handig. Toen ik zei dat we gingen trouwen zei ze :''doe niet zo gek.''