Kadootjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door LiLaLief, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Volgende week zondag ben ik jarig, en er word me gevraagd wat ik wil hebben.
    Nu wil ik het liefst spulletjes voor de baby voor strakjes, maar, wat kan ik toch allemaal vragen?
    Zijn er hier mensen met leuke ideetjes?

Groetjes!

2. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    gewoon zeggen , dat je nog dingetjes wilt voor de kleine!slabbertjes rompertjes, sokjes, enz enz .....meestal zijn de mensen wel cra met die dingen en komen ze met hele leuke dingetjes aan!
    Alvast proficiat met je verjaardag!

3. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ja dankjewel alvast :)

Ik weet dat ik algemene dingetjes kan vragen, maar meestal komnt toch de vraag WAT wil je dan hebben?
    Da's altijd lastig, ook wanneer het voor mezelf is.
    Of iedereen komt straks met hetzelfde aanzetten, haha!

4. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Kzou denk ik aan iedereen wat anders vragen, aan de een kleertjes, de ander bv een leesboekje enz. Dat je het een beetje verdeelt en idd niet van iedereen hetzelfde krijgt.

kheb hier nu al 15 rompertjes liggen in maatje 50 :( . Zul je zien dat de kleine daar straks helemaal niet in kan. Dus probeer het een beetje te verdelen. Heb je straks het meeste aan denk ik.

Alvast een fijne verjaardag!

X Suzie

5. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ik heb een hele lieve moeder die een lijstje heeft gemaakt wat ik allemaal nodig heb. en als ik straks jarig ben dat is pas in mei. dan kan iedereen bij haar vragen wat afgestreept is. en ik kan zelf ook komen afstrepen. wij hebben een heel hecht gezin dus iedereen wil iets voor mij kopen. zo weet ik dat ik een maxicosi van mijn opa en oma krijg maar de 1 kan meer missen dan een ander dus dan is zo'n lijstje heel erg leuk idee vindt ik. babyolie tot washandjes kleertjes babykamer alles staat er gewoon op. dan kan iedereen wat kiezen

alvast gefeliciteerd!

liefs

6. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    misschien leuk om geld te vragen voor een mooie kinderwagen?

Met iets van een gedichtje:
    Cadeautjes voor mezelf wil ik dit keer niet vragen...
    Maar een centje voor een mooie kinderwagen!

7. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Wat een leuk idee sunlight!
    Ik kan zeker eens een lijstje maken samen met iemand die er meer verstand van heeft.

Bedankt voor alle reacties overigens!

@noatje, dat zou een goed idee zijn, maar ik heb een super buurvrouw die een bijna nieuwe 3 delige kinerwagen heeft van 900 euro, die ze me wil geven! Dus daar heb ik superveel geluk mee. Verder heb ik meubeltjes en een box ook al, van toen ik zelf een baby was, allemaal nog heel mooi gebleven.

8. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ik heb ook een box van mijn ouders gekregen waar ik vroeger ook in heb gespeeld erg leuk dus die mag ik hebben van haar zo lief!
    ik zou idd gewwon een lijstje maken met iemand die hier meer verstand van heeft hahaha.
    nou veel plezier met cadeautjes vragen dat lijt me heel erg leuk. heb van mijn ouders van deweek de eerste kleertjes gekregen zo lief vondt het echt leuk. nog even wachten dan wil iedereen wat geven lijkt mij leuk. als je niet allemaal dezelfde maat krijgt. ik geef altijd verschillende maten zodat ze zowiezo er iets aan hebben

9. anael2009

anael2009 Actief lid

26 nov 2008
    478
    0
    0
    uhm ik was ook jarig en heb kruiken gekregen, dekentjes, rompertjes, een opvoedboek (van mijn zus, had ze eerst zelf gelezen.. haha) speciale washandjes, opwindspeeltjes, pip en woezel spulletjes, een kraammand (erg leuk, vol met kraamspulletjes).. en kleertjes.. zou ook lijstje maken met je moeder!

fijne verjaardag!

10. minimuts

minimuts Actief lid

25 feb 2009
    190
    0
    0
    En waarom geen waardebonnen van de H&M, HEMA en Prenatal! Wij vragen die nog steeds op onze verjaardagen als we niets weten... Komt altijd van pas!

11. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ik vind het zelf leuker om cadeautjes te krijgen en niet een bon, maar ja dat is per persoon verschillend hahaha.

liefs

12. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

En wat zouden jullie zelf aan iemand die zwanger is geven? Of aan iemand die al bevallen is?
    Mij vriendin is zaterdag van een meisje bevallen en zou echt niet weten wat te kopen. Ze heeft eigenlijk alles al. Ze had samen met haar moeder een lijstje gemaakt voor de bevalling nog en die spulletjes heeft ze allemaal al gekregen.

Hebben jullie tips?

13. jobijntje

jobijntje Actief lid

22 nov 2008
    146
    0
    0
    Noord-Brabant
    Heb je al een zwangerschapsweekboek, waarin je elke week naar aanleiding van vragen in kan vullen hoe je zwangerschap verloopt?
    Erg leuk voor je zelf, maar ook straks voor je kindje!

14. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

@Suzie83: een lekkere maaltijd voor haar koken? of lasagne maken, in een ovenschaal meenemen zodat ze dat alleen hoeft op te warmen, wordt heel erg gewaardeerd als ze net bevallen is denk ik. als je daar dan een leuk kleinigheidje bij doet, lijkt mij heel leuk straks als ik beurs ben van het bevallen, :)

15. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Dat is idd wel een leuk idee, om eten voor haar te maken. Ze heeft nu wel even wat anders aan haar hoofd. Dacht eerst ook om haar te helpen met huishouden enz, maar dat doen de kraamhulp en haar moeder al genoeg.

kan haar helaas ook niet zoveel helpen, woon 1,5u rijden van haar vandaan.

Maar op zich is natuurlijk alles leuk om te krijgen.

16. minimuts

minimuts Actief lid

25 feb 2009
    190
    0
    0
    ik zag hele handige dingetjes... om rompers langer te maken. kweet niet hoe ik het moet uitleggen. kijk zelf maar: www.musjes.com en dan naar little extentions

Deel Deze Pagina