Van eisprong tot NOD

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bibi1984, 27 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibi1984

Bibi1984 Niet meer actief

Hallo ik ben nieuw hier en zit met een vraag. Wij proberen al vanaf december zwanger te worden, helaas geen resultaat tot zover. Mijn cyclus was dan 35, dan 38, 37, 34 beetje zo schommelt het laatste keer was ik 43 dagen.. Afgelopen maand rond 13 mei heb ik ovulatie test gebruikt en die dag bleek me eisprong.. Nu zit ik op dag 38 en heb al dat troebele dikke natte slijm gehad en vandaag opeens droog. Wat kan dat zijn? Ik wil geen test doen, die teleurstelli g steeds, voel geen symptomen ofzo daarom wil ik wachten tot weer die 43 dagen.. Maar wat kan dat nou zijn ineens droog??
    Wie heeft dit eens meegemaakt?

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Je slijm wordt normaal gesproken altijd minder na je eisprong. Is helemaal niks slechts.
    Bij de ene vrouw is het alleen wat extremer dan de ander.
    Het kan zelfs per cyclus verschillen. Daarom zeggen ze ook dat je daar echt niet aan kan aflezen of je zwanger bent of niet.

Heel veel meiden hebben veel afscheiding als ze zwanger blijken te zijn, maar ik had juist helemaal niks, compleet droog en zoontje rent hier toch echt vrolijk door de tuin.

Succes!!

3. Bibi1984

Bibi1984 Niet meer actief

Bedankt voor je reactie! Maar het rare is juist dat ik na mijn eisprong eerst wat droger was toen wat dikker melkachtig beetje korrelig slijm en nu helemaal droog.. Het zal wel goed zijn maar normaal had ik na dat dikkere slijm mijn menstruatie wat kwam.. Elk lichaam is anders elke maand weer voor een verrassing!

En jij helemaal droog? En wel al vroeg zwangerschapsymptomen?

Groetjes

4. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Hoi hoi,

Het verschilt idd ook per persoon, ik moet zeggen ik let ook niet meer op t slijm, want t verschilt ook altijd weer!

5. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

7 jan 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    Tja, wat kan ik ervan zeggen...ik heb eigenlijk nooit echt vruchtbaar slijm, maar zeker wel een eisprong, dus het verschilt blijkbaar echt heel erg.
    Gewoon nog even afwachten, zou ik zeggen.

Voor jou trouwens ook spannend, Esther! Nog vier dagen of niet?

Deel Deze Pagina