Ik weet niet of het hier geplaats kan worden, maar ik wou weten hoevaak hebben jullie een test gedaan voordat hij positief uitwees?
Gewoon één keer! Meteen positief, echt een duidelijk kruis, dus er was geen twijfel mogelijk! Ben toen naar de dokter gegaan, er vanuit gaande dat hij nog een test zou doen ofzo, maar hij vond het ook niet nodig, omdat 'ie echt zo duidelijk was.
Hai denise, heb je bewust later getest, of teste je eerst steeds negatief? Gefeliciteerd nog met je zoontje kyano, ach gossie een maandje oud, geniet ervan!
Direct na één keer meten, direct positief! Was geen twijfel over mogelijk. Heb daarna nog wel een paar keer een testje gedaan, want ik kon het bijna niet geloven. gr, Kaat
Hier in 1 keer MEGA positief! Ik was nog bezig met mijn onderbroek omhoog te trekken toen er al twee hele dikke strepen stonden Kun je nagaan hoe snel...
1x. Geen idee of ik overtijd was. Kende mijn cyclus nog niet. Op verzoek van vriend de volgende dag nog twee gedaan. Hij geloofde niet dat een stukkie plastic zulk nieuws met zekerheid kon zeggen.
Heb bewust later getest, omdat ik ongi-pijn had, en een beetje bloed verloor, dus d8 ongi te worden, wat niet het geval was later, dus heb ik een testje gedaan
ik heb op de nod getest en was ene licht streepje te zien, de dag erna weer en die was al een stuk duidelijker.
Dat beetje bloed zal dan wel een innestelings bloeding zijn geweest! Leuk zulke verschillende ervaringen te lezen, ga zo door meiden!