De oudste is qua uiterlijk een mengelmoesje. De vorm van z'n hoofd, voorhoofd en neus lijken op die van mijn man. Zijn ogen, mond en lichaamsbouw lijken op die van mij. Als geheel lijkt hij iets meer op mij. Ook qua karakter lijkt hij op mij. Het is een vrolijk en opgewekt mannetje, gelijkmatig van karakter, heel eigenwijs/dwars, kletst non stop, wil veel aandacht en is heel speels. De jongste is vooralsnog zowel innerlijk als uiterlijk een kopie van mijn man. Het is een hele relaxte en makkelijke baby, kan zichzelf prima vermaken, vindt even lekker bij je heel leuk, maar wil na een tijdje altijd weer gewoon zelf spelen. Hij slaapt prima en is in principe tijd vrolijk. Maar als iets hem niet snel genoeg gaat of even niet zint, dan kan hij ontzettend driftig zijn. Erg grappig om die verschillen te zien, terwijl ze toch ook vooral heel erg op elkaar lijken.
Van uiterlijk lijkt hij niks op mij. Helemaal niks noppes nada. Ik had wel ook blonde haren als baby, dreumes. Na 2/3 jaar veranderde dat in bruin haar. Vooraanzicht lijkt hij soms op mijn vriend, zijaanzicht op mijn broer. Van innerlijk wel. Ik kan geen seconde stil zitten, hij ook niet. Wj 2 samen op de bank is niet om aan te zien, we huppelen beiden de hele tijd op en neer. Als hij iets niet meer moet hebben floept hij het achter zich door. Dat heb ik ook wel. Hij is ook heel erg rustig en dat zijn wij ook. Heel relax Ik ben een schijterd, hij ook Ziek zijn is ook een probleem, ik bleef als kind maar doorgaan als ik me niet lekker voelde, hij ook. Toch maar blijven spelen en verzetten tegen het rusten. Ik ben dus heel rustig en relax van karakter, stres bestaat niet maar kan geen seconde stil zitten ook al zijn we niet hyper en dat heeft mijn zoontje dus identiek hetzelfde
Leuk om te lezen allemaal! Qua eten lijkt Aiden trouwens ook op zijn papa. Als kind zijnde lustte hij ook bijna niks. Aiden is precies net zo. Een erg moeilijke kieskeurige eter. Finley eet als een bouwvakker en lust alles. Net als ik vroeger en nu.
jazeker. ik heb 2 klonen rondlopen hier in huis ze lijken heel erg op mij zegt iedereen. ze lijken ook vooral veel op elkaar. eigenlijk kwa uiterlijk hebben ze weinig tot niks van hun vader. hooguit een bepaalde blik op sommige momenten. kwa karakter lijkt de oudste op zijn vader. en de jongste op mij. Oudste, en hubby dus ook, zijn echte softies, verlegen, held op sokken. Jongste is een echte bengel. laat de kaas niet van dr brood eten. altijd bekkie klaar en neemt niet genoegen met 'nee' en gaat volledig voor wat ze wil heel vreemd maar het zijn echte mixen tussen mij en mijn zwager. en weet 100% zeker dat ze toch echt van mijn man zijn dus dat geeft nogal leuke twist aan gesprekken in de familie's op verjaardagen
Vanmiddag weer te horen gekregen dat zoontje sprekend mij is en dat hoor ik eigenlijk van baby af aan al. Qua karakter lijkt ie op ons alletwee: rustig, relaxed, pienter, humoristisch Wij zijn beide wel 'katuitdeboomkijktypes' en dat is zoontje ook. Op de psz zat ie de eerste weken aan tafel alles te observeren en zo zat m'n man ook vroeger zei schoonmoeder. Als het echt klikt met iemand is ie heel frank en vrij en dat heeft ie weer van mij maar kan ook net zo onzeker als mij zijn. Met eten is het precies z'n vader, eet ook eerst z'n vlees op en als laatste z'n groente...van wie ie het nonstop praten heeft wat ie op dit moment doet weet ik eigenlijk niet. Wel leuk om hier eens bij stil te staan
Onze zoon is qua karakter en qua uiterlijk echt zijn vader, ook qua eten en manier van aanpak/dingen doen is het echt zijn vader, Wel heeft hij de neus en de ogen van mij Dochter van 4 is qua uiterlijk ook echt haar vader vorm en stand van de ogen precies haar moeder maar de kleur weer van haar vader,neus heeft ze ook van mij, verder echt haar vader qua uiterlijk Qua karakter is ze echt haar moeder,ook qua denken en doen en qua eten is het echt haar moeder, Dochter van bijna 1 lijkt qua uiterlijk heel erg op mij, qua karakter nog niet echt op 1 van ons beide, maar neig een beetje naar het karakter van papa
E is qua uiterlijk een evenbeeld van mij. Maar het innerlijk is van zijn vader. Koppige drol. Die liggen dus nu al af en toe met elkaar overhoop. Ik heb meer geduld.
Mijn dochter leek als baby vooral op haar vader, daarna meer op mij, alleen heeft ze de mond van haar vader. Qua karakter, ze is rustig en nuchter, maar dat zijn mijn man en ik allebei. Ik was als kind wel verlegen en daar heeft zij weinig last van. Mijn zoontje...nou, hij heeft een beetje mijn neus en mijn mond en haarkleur (lichtblond) zoals ik op die leeftijd had, maar verder. Hij lijkt voor geen meter op ons, qua uiterlijk niet en al helemaal niet qua temperament. Het is een ontzettend druk en wild kind, heel impulsief, kletst tegen iedereen, verder ook een lieverd hoor, hij knuffelt je elke dag plat . Hij is wel heel erg sterk, dat was mijn man ook al als kind en nu nog, plus zijn rekentalent hebben ze allebei, gelukkig maar dat ze dat niet van mij hebben .
Mira lijkt qua uiterlijk enorm op mij, dat horen we veel van mensen maar ik zie het zelf ook overduidelijk de laatste tijd. Ons haar is sowieso precies hetzelfde, heel grappig. Qua innerlijk is ze juist precies haar vader! Ediz lijkt qua uiterlijk wat meer op zijn vader geloof ik.. We zien het beide niet zo. Ik vind dat hij heel erg op het zusje van mijn man lijkt, dat horen we ook wel vaker. Qua innerlijk weten we het ook nog niet echt.. Niet op mij in ieder geval haha. Hij is heel rustig en stil.
Hier zijn het mixjes van ons allebei. In eerste instantie lijken ze meer op hun vader, maar dat komt door hun ogen, doordat ze zo groot en donker zijn, vallen die het meeste op. Als je beter gaat kijken, dan zie je ook veel dingen van mij in ze terug (neus, haren, enz.). Ook qua innerlijk hebben ze dingen van ons allebei.
Hier geen contact met bio geval. Kwa innerlijk zie ik wel dingen van mij terug, mijn ouders beamen dit ook. Kwa uiterlijk is ze echt zichzelf. T leuke is dat ze natuurlijk mijn vriend al ruim 2 jaar als papa heeft en ook echt wel dingen van hem over neemt