Ik weet niet of ik dit bericht hier moet plaatsen of bij Babyuitzet, maar mijn zoontje is nu 16 maanden en ik merk dat ik een lichtgewicht buggy mis. Ik heb een hele fijne Bugaboo, maar ik mis een lichtgewicht buggy om makkelijk in de auto mee te kunnen nemen. Ik ben het in en uitklappen van de Bugaboo een beetje moe aan het worden, vooral nu ik weer zwanger ben en hij toch steeds meer zelf zal gaan lopen. We hebben wel even een buggy gebruikt die we tweedehands hadden gekocht, maar dat was echt een onding. De wielen gingen alle vier een andere kant op en niet een de kant die ik op wilde... Vandaar dat ik nu graag wat advies van jullie wil. Wat is een fijne buggy en waar moet ik op letten als ik er een koop? Is een verstelbare rugleuning bv belangrijk?
Wij hebben een Maclaren quest (naast de Bugaboo), en ik vind het echt de ideale buggy. Licht, rijdt lekker, wendbaar, makkelijk in en uit te klappen. Een aanrader!
Wij hebben onlangs de Quinny Zapp gekocht naast de Bugaboo. heerlijk klein in te klappen, licht en rijdt zeer fijn. Wij zijn heel tevreden. We laten hem standaard in de auto liggen. Bevalt prima.