Mijn kleine meid wordt veel te snel groot. 5 maanden alweer en ik blijf twee grote stappen maar uitstellen. Ze ligt nog lekker in haar wiegje naast ons, maar wiegje wordt te klein. Is wel tijd dat ze naar haar eigen mooie kamertje gaat. En mijn borstvoeding loopt inmiddels aardig terug (werk maar kolf niet). Ook is ze veel te onrustig en nieuwsgierig om nog rustig bij me te drinken overdag. Maar het is zo'n fijn moment samen, vooral de voedingen van de avond en nacht. Dus blijf ik maar uitstellen tot het echt niet meer kan.. Herkenbaar? Ben een nuchtere meid maar dit soort dingen maken me echt een mietje
Dat ze niet zo goed bij je drinkt overdag is niet erg. Hoort een beetje bij de leeftijd. Probeer de voedingen bijvoorbeeld in de slaapkamer te doen, of een andere kamer waar niet te veel afleiding is. Als je op 3 voedingen zit, zou je productie het net moeten kunnen redden..Lekker genieten hoor! Het inderdaad zo'n bijzonder moment Hier gingen zo ook naar hun eigen kamertje rond die tijd. Best wel een stap! Meer voor mij dan voor hen zelf
Wees maar niet te streng....wij wilden onze slaapkamer weer terug maar ken mensen die heel lang samen slapen dus why not? Als jullie er beiden van genieten lekker zo laten, desnoods groter bedje op jullie kamer. Wil je nog langer bv doen? Hier ook een nieuwsgierig meisje, soms wat later aanbieden,dan drinkt ze vaak wel.
Ze krijgt nog 7 voedingen. Als ik vrij ben twee flessen en als ik werk drie flesse. Is sowieso een rare drinker hoor. Dus in theorie zou mijn productie het moeten redden maar merk dat ze de laatste tijd snel na de voeding weer hongerig is. Ze was ook goed aan het doorslapen maar dat red ze nu ook echt niet meer. Vandaar dat ik denk dat mijn productie er toch onder te lijden heeft. Probeer het half jaar nog even vol te maken.. Heeft ook wel met elkaar te maken. Als ze straks op een fles lekker doorslaapt vind ik het ook makkelijker om haar op haar eigen kamertje te laten slapen. Maar zal het allemaal wel missen
Dus je geeft nog 4a5voedingen zelf? Dan hoef je volgens mij echt niet aan je productie te twijfelen.hoor! Dat wakker worden,tja,dat kan nu eenmaal gebeuren soms. Het zijn fases die komen,voorbijgaan en weer terugkomen.. Dat ze hongerig is na de voedingen,kan ook.Ze is waarschijnlijk met een heleboel bezig momenteel (lichamelijk),dus logisch! Dan leg je gewoon een keertje extra aan. Niet twijfelen hoor,hoeft niet