Dag dames, Onze zoon is nu 18 maanden en onze beste vrienden komen eenmaal per week hier eten etc. en wij verzorgen dan alles. Ze willen dan ipv ons wat geven graag wat leuks kopen voor de kleine. Maargoed wat kan ik vragen? Hij heeft de Toettoet-collectie al (compleet), (bijna) alles van Little People, veel van Wheelies, veel van V-tech, drie bakken vol Duplo (en nog op zijn kamer niet-uitgepakte), een loopfiets, een driewieler, zwembadje, glijbaan, zandbak (water/zandtafel krijgen we al van andere vrienden als zij binnenkort komen...) en een speelhuis... Ook heeft hij al veel autootjes, vormenstoof, vormentreinen, treinbaan (van hout) en veel houten speelgoed.... Ik heb écht geen idee wat hij nog nodig zou kunnen hebben. Hij heeft al een tafeltje met twee stoeltjes en voor buiten een plastic setje. Wie kan mij helpen met tips?! Ze willen het liefst iets geven waar hij nu of over niet al te lange tijd iets mee kan.
Zo hallo!! Wat een speelfabriek! Volgens mij heeft ie alles al, haha. Misschien geen speelgoed, maar een leuk dekbedovertrek ofzo voor als ie straks naar nieuw bed gaat?!
Dat is wel een goed idee ja, maarja we weten echt nog niet wanneer hij naar zijn peuterbed kan... Misschien is dat pas over een jaar....
Grappig hier heeft ze ook veel. 2 loopautos loopfiets. Luchtkasteel, glijbaan, wipwap, duplo, houtenkeuken, step, driewieler,tafel met stoelen, houtenblokjes, duplo treinbaan, piraten water tafel, klei en tekenspullen en een ballentent en op de watertafel en driewieler staat alles binnen. Ballentent en luchtkasteel als er kids zijn alleen. maar wat ze hier erg leuk vindt zijn toch wel boekjes. Ze benoemt dan alles wat ze ziet. En zo leest ze op haar manier. Ook vindt ze tekenen heel leuk dus hebben we zo groot toverbord ofzo. De kleine dingen doen het hier
Een ballentent? Is dat een soort ballenbaj? Dat is misschien wel leuk. We hebben ook heel veel boekjes.... Zoonlief is best nog wel van dingen in zijn mond doen, proberen we al maanden af te leren maarja, dus klei- en trkenspullen werken nog niet hier. Laatst probeerde hij zelfs na het vingerverven zijn handjes weer in mond te doen. We hebben een prachtige kleurdoos met potloden, krijtjes, verf etc. maar daar kunnen we dus niks mee omdat alles nog in de mond gaat....
Ach hier gaan ook regelmatig dingen nog in dr mond haha. Die tent is eigenlijk een gewoon kindertentje met kruiptunnel en dan van die ballenbak ballen erin.
Ik zou vragen iets van Grimm s kan duur maar kan ook goedkoop Toverboom eu vestuurt het altijd gratis. Kan rijgkralen en schven dat kan hij rijgen of sorteren of leuke puzzel of bouwblokken of iets anders. Is erg duurzaam cadeau en is voor elk leeftijd leuk omdat het veelzijdig is. Zo cadeau geef je later nooit weg of verkoop je nooit dat blijft vaakin familie.
Daar heeft hij al wat van, noem ik gewoon houten speelgoed haha. Zusje woont dichtbij Duitsland dus die heeft daar wat van gekocht. Vind ie niet heel leuk. Komt misschien nog?!
Ik ging ook net zeggen: een ticket voor een dierentuin in de buurt (abonnement lijkt me wel erg duur). En wow, wat hebben jullie al veel! Dat wordt nog zoeken voor de komende verjaardagen en feestdagen
Wij hebben een abonnement op dierenpark Amersfoort, voor de hele week. ( kan ook voor alleen door de weeks, dan is het goedkoper) en we hebben een parkeer abonnement erbij. Totaal waren we dacht ik 50 pp en 32 voor parkeren kwijt. Onze kinderen mogen gratis t/m 3 jr. En het is echt een heel jaar. Dus niet alleen dit seizoen. Normaal kost toegang voor een volwassenen 20 En parkeren 7. Je hebt het er dus zo uit.
O ok. In België kost een abonnement op Planckendael een pak meer. Leuk voor jullie dat het zo goedkoop is!