Herkenbaar (erop uit en kinderen doen moeilijk)

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door vruchtje24, 31 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.249
    36.052
    113
    Ik vind het nog steeds stom, zou dus ook heel chagrijnig worden als iemand voor mij zou beslissen dat het gezellig is om dit elk weekend samen te doen.
    Zou dan voor iets kiezen wat (bijna) iedereen leuk vindt en dat omwisselen.

Malbec vindt dit leuk.
  2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.140
    8.871
    113
    Je hebt nu van de Avondvierdaagse de Home Edition trouwens. Hier werkt dat wel. :roflmao: De jongste wilde sowieso al een eigen avondvierdaagse doen, gewoon zelf routes maken en dan wandelen. De oudste vond dat onzin. :D Maar op deze manier wil ze nog wel mee doen. Ze krijgen ook gewoon een medaille (alleen iets later dan op de laatste avond, omdat ze ze opsturen ed). Ze kwam gister toen we voor het eerst gingen wel tot de conclusie dat ze het dit jaar nog zou doen en volgend jaar waarschijnlijk ook nog, maar daarna echt niet meer. (Heb haar verteld dat het volledig vrije keus is, ook dit en volgend jaar. ;)) De jongste vindt het gelukkig super leuk, met haar ga ik misschien ook nog een dag de 10 kilometer lopen. :)

3. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.385
    867
    113
    Hier herken ik het alleen als ze samen mee gaan. Dan word er gekliert. Maar heb ik de oudsten apart van elkaar mee dan geen kind aan ze. De oudste wil niet mee boodschappen doen, voorcorona dan, dan mag hij alleen thuisblijven.

4. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Haha inderdaad! Ik haak dan écht af. :o:

suus1983 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina