Wat doen jullie met foto's op jullie telefoon? Inmiddels heb ik een behoorlijke collectie op mijn telefoon, en staat er een tekentje bovenin wat aangeeft dat ik echt heel hard mijn telefoon moet gaan legen. Sommige foto's zijn gewoon te leuk om te verwijderen of om er niets mee te doen. Inspiratie?
Wij hebben hier thuis ook Dropbox, vind ik echt ideaal! Alles wat we met de telefoon maken dat komt gewoon op de laptop en vaste pc te staan en dan kunnen we van daaruit weer kijken wat we ermee doen.
Ik backup in drievoud; Google Drive, Dropbox & One Drive. Verder heb ik fotoboeken, collages, canvas-schilderijen (als ze echt leuk zijn), armbanden met click-foto's, ketting + hanger met een fotootje er in, zonneschermen in de auto met zijn foto erop, bureaubladachtergronden, laat ik digitale fotoalbums afdrukken, fotolijstjes aan de muur... Kortom; foto's zijn hier altijd welkom! Ik maak er dan ook genoeg.
Ik zet ze op de PC en usb sticks. Dropbox e.d. vertrouw ik niet. (je weet nooit wat ze met je foto's doen)
Eerst zoek ik ze flink uit, en als de maand voorbij is zet ik ze op de laptop. Dan zet ik mijn foto's op de laptop, externe harde schijf, en ik brand een dvd met alle foto's en leg deze bij mijn ouders neer. (Ja noem me maar gek, )