Elf maanden geleden heb ik een Mirena laten plaatsen. Na de eerste tijd wat gevloeid te hebben bleef mijn menstruatie weg, maar sinds drie maanden heb ik weer een vrij regelmatige cyclus/bloedverlies. Ook heb ik weer de verschijnselen waar ik voordat ik zwanger werd aan kon merken dat ik in mijn vruchtbare periode zat. Voor wie is dit herkenbaar en wat betekende het bij jou? Ik denk dat ik sowieso langs de huisarts/gyn ga om te laten checken of de Mirena nog goed zit.
Oeh dan lijkt het me inderdaad wel verstandig om het even te laten checken! Ik heb net na het plaatsen ook een tijdje gevloeid en toen ineens 6mnd niet meer. Sindsdien vloei ik weer af en toe maar ik merk dat m'n klachten wel weer erger worden (hoofdpijn, emotioneel) rond mijn menstruatie. Ik kijk het nog even aan
ik zou het even laten checken, heb hem 4 jaar gehad,, 4 jaar niet ongi geweest, tot 2 mnd terug,, toen had ik ineens een hele regelmatige ongi,, vond het zoo vreemd, maar schijnt vaker voor te komen maar de huisarts checkt dan wel vaak of hij nog goed zit,, bij mij mocht hij er uit i.v.m kinderwens, maar als je daar niet op zit te wachten zo ik even laten checken of hij nog wel goed zit .