Op 8 mei word ons mannetje alweer 1 ! Nu zit ik toch met een dilemma. Eerst dacht ik de 11e het te vieren. Maar mijn moeder kreeg een uitnodiging van iemand die ze niet vaak ziet maar een goede band mee heeft en laat dat nou de 11e zijn ook nog eens van 14:00 uur tot 20:00 en lekker in limburg bijna 2 uur rijden :S. Dus toen dacht ik dan doen we de 12e, alleen is het dan Moederdag en ben ik bang dat mensen dan niet willen komen. De 9e is een optie maar mijn man kan de 10e geen vrij meer krijgen en leek mij juist leuk om de dag na het vieren lekker met zn drietjes na te genieten. Wat zouden jullie doen? en zou je bijv op Moederdag naar een verjaardag gaan?? Bedankt alvast. Heb even de kijk van andere erop nodig haha.
Ik zou het gewoon op de dag doen dat hij 1 Jaar wordt. Ik zou persoonlijk het niet aanpassen als mijn moeder bijv. niet kan. (heb ook geen goede band, is misschien ook anders) en anders tja.. in het weekend? op moederdag zou ik overigens zelf wel een verjaardag bezoeken.
Wij vieren het gewoon op de dag dat ze jarig is. 's ochtends van 10-12 en 's middags van half 4 tot 6. Schuiven met haar verjaardag kan niet en wil ik niet. We hebben in 1 week 6 verjaardagen dus tsja. Wie niet kan komen, komt niet.
Mijn meisje is 6 mei jarig en dit vieren we 5 mei. Ik was ook nooit van het verschuiven maja als ik het op maandag vier kunnen alle mensen die werken niet komen want ze gaat om half 8 naar bed... nou leuk hoor... dus vandaar 5 mei zodat ze zich ook echt de hele dag jarig kan voelen! Zou het persoonlijk niet van anderen laten afhangen.
Ik zou met Moederdag wel naar een verjaardag gaan van iemand die echt dichtbij me staat, maar aangezien we de beide moeders dan ook even bezoeken en ikzelf ook moeder ben niet lang.. En ik denk dat mijn moeder gewoon die andere verjaardag af zou zeggen, geen haar op d'r hoofd dat ze de verjaardag van haar kleinzoon wilt missen.. Mijn ouders zouden dus die verjaardag verzetten en niet van ons vragen die van kleinzoon te verzetten.. (Of heb je nog niet gevraagd aan je moeder wat ze doet?)
Ik zou het heel raar vinden als je moeder een feestje van een goede bekende, die ze dan wel niet zo vaak ziet, voor zou laten gaan op de 1e (en dat is toch wel een mijlpaal!!) verjaardag van haar kleinkind. Als je nu direct gaat schuiven ben je straks elk jaar de bok, dan blijf je bezig, weet niemand van te voren waar ie aan toe is. Ben je nu direct duidelijk: we vieren het op de dag zelf PUNT, dan weet iedereen dat en houdt men er echt wel rekening mee is mijn ervaring ... Dus antwoord op jouw vraag: NO WAY dat ik het ging verzetten!
En daarbij: je zegt dat het bijna 2 uur rijden is. Het feestje begint om 14.00 uur pas. Dus hoeft ze pas om 12.00 uur in de auto te zitten. Zeeën van tijd om nog in de morgen naar de verjaardag te gaan van haar kleinkind! Waarbij ik me net bedenk dat dat feestje tot 20.00 uur duurt, dus zal het ook geen ramp zijn als ze een uur later arriveert O ja, antwoord op je andere vraag: Op moederdag hou ik weinig tijd over voor een verjaardag. Twee moeders te bezoeken ennuh, ik ben zelf ook moeder, dus wil er zelf ook wat aan hebben
Wij vieren het voor familie op de dag zelf, welke dag dat ook is. Voor vrienden in het weekend, omdat alles op een dag te veel is voor die kleintjes (is onze ervaring).
Je kunt het toch gewoon op de dag zelf vieren?Het valt op woensdag dus een leuke dag.Onze dochter word 28 aug 1 jaar en dat vieren we ook gewoon op die dag.
onze dame word 6 mei 1 jaar, en wij vieren het 5mei, bewust voor gekozen om het op de zondag ipv maandag te vieren omdat wij familie ver weg hebben wonen en ik het onzin vind om ze een dag vrij te laten nemen, Ze beseffen nu toch niet niet of het wel of niet echt hun verjaardag is vind ik
Ik ben best van het verplaatsen, maar in dit geval gewoon de 11e vieren. Op Moederdag zou ik niet doen. Je moeder zet haar kleinzoon denk ik toch op de eerste plaats? Ik heb een hele goede band met mijn moeder, maar beide zouden niks anders bedenken dan die zaterdag zelf.
Ik zou de 11e aanhouden. Mijn ouders zouden met een goede bekende echt wel een andere afspraak weten te plannen dan, kleinkind zou voor gaan.
Tja, ik zou op moederdag prima naar een verjaardag gaan, dat doet me namelijk weinig, maar ik denk dat ik een van de weinige gasten dan zou zijn. Ik zou het gewoon de elfde doen. Als je moeder dan niet die andere afspraak af kan zeggen dan komt zij toch gewoon op de echte verjaardag?
hier vieren we t ook niet op de dag zelf doordeweeks ivm bezoek.altijd weekend erna weekend ervoor viert de kleine van de man van manlief de verj
Wist je moeder dat je het de 11-de wilde vieren? Voor zowel ja als nee als antwoord zeg ik eigenlijk gewoon de 11-de vieren, komt jullie het beste uit en als je met iedereen rekening moet houden is het misschien september voordat je het kan vieren...bij wijze van. Wij zijn ook niet van de doordeweekse verjaardagen. Niet iedereen kan vrij nemen en vind het zelf eigenlijk ook zonde van je vrije dagen als het gewoon het weekend ervoor of erna gevierd kan worden.