Mijn dochter eet de rand van haar bedje op. Heeft iemand een tip wat ik hieraan kan doen? Ik heb internet al af gezocht naar kunststof u-profielen om erover te doen maar nergens kan ik iets vinden. Alleen hard kunststof. Mijn idee was om het glad te maken, dan van dat plakfolie in houtmotief erop te doen en dan een doorschijnend kunststof profiel. Op zich vind ik het niet heel erg dat ze dit doet. Het is natuurlijk zonde maar je kunt haar nog niet uitleggen dat het niet mag. Het bedje is echter niet van mij dus in deze staat kan het niet terug.. Heb natuurlijk degene van wie hij is al geïnformeerd maar ik vind het vooral zelf zo vervelend dat dit dus kapot gaat. Iemand ideeën?
Je had eerst bij de ikea ook van die bijtstippen, https://www.safetythings.nl/kidkusioncrib-railcover-bijtstrip-7-cm-breed-1-27-meter-lang
⥠Kidkusioncrib railcover bijtstrip tegen bijten ledikant - Babywiegjes en Ledikanten - Marktplaats.nl wat goedkoper
Hihihi, ik moest wel even lachen om de titel van je topic . Ik denk dat iets eromheen doen waarschijnlijk het beste is, maar ik heb helaas geen tips. Succes met je kleine eetmonstertje!
Bedankt xBella! Had net ook deze gevonden: Prince Lionheart Crib Bed 3 cm Randbeschermer Ledikant | MamaLoes Babysjop Ga straks het bedje even opmeten en dan hier maar eens mee aan de gang. Nu nog op zoek naar plakfolie met een houtmotief dat een beetje op de rest lijkt
Wij hadden met van dat stro touw handdoeken om de rand geknoopt, niet heel fraai, maar daar werd niet meer in geknaagd, onze dochter deed het vooral aan het voeteneind omdat ze dan naar de deur kon kijken. Het kwam hier overigens door de doorkomende tandjes. En ik zou achteraf de schade opnemen en eventueel herstellen, misschien het herstellen dan ook even overleggen. Misschien vind de eigenaar het niet nodig of heeft diegene andere ideeën over het herstellen. Succes ermee!
Hey! Onze dochter deed het ook. Ik heb haar toen speciale "bijtspeeltjes"( haha lijkt wel een hond zo) in d'r bedje gegeven. Toen ging het eigenlijk vrij snel over. Nu heeft ze eigenlijk niet zo heel lang last gehad van d'r tandjes dus misschien daarom. Succes! En idd leuk verwoord onderwerp
Een handdoek erom heen doen gaat niet lukken. Bedje is helemaal dicht dus ik kan nergens dat touw dan doorheen halen. Daar had ik al naar gekeken. Ben bang dat ze dan het touw los krijgt en dat daar ongelukken mee gebeuren... Bijtspeeltjes helpen niet, die heeft ze ook in de box maar daar staat ze meestal ook met haar mond om de rand hihi Zij doet het vooral ook op het voeteneind, inderdaad bij de deur.
We hadden de handdoek om de bovenrand geslagen en de touwen om de hele plank gedaan dus langs de lattenbodem op. Neem aan dat dat wel kan?