AMC ziekenhuis

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Marloes85, 26 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. In juli gaan wij beginnen met IVF en de echo's zullen worden gedaan in het ziekenhuis in de buurt, maar de punctie en de terugplaatsing in het AMC.

Nu ben ik benieuwd wie er ervaring heeft met het AMC.

2. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ik heb alleen ervaring met iui in het amc, maar ik was wel blij met hen. Ik had wel redelijk vertrouwen in hun kennis en de meesten stonden open voor suggesties en dachten met me mee. Soms was het wel een beetje rommelig met afspraken en ik moest ook geregeld lang wachten, maar al met al toch een positieve indruk.
    Veel succes!!

3. mari

mari Fanatiek lid

9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    ik heb ook jaren bij het amc gelopen en vond het altijd wel prettig. indd. soms wel wat lang wachten. maar verder tevreden

4. Ger

Ger Actief lid

3 jan 2014
    246
    0
    0
    Hoi Marloes,

Ik loop al sinds januari in het AMC en we worden echt fantastisch geholpen. Ben er echt heel blij mee. Ze zijn heel vriendelijk nemen de tijd voor je en lopen idd wel vaak enorm uit. Mij maakt dat niet zoveel meer uit, je raakt eraan gewend. Ben in aardig wat ziekenhuizen geweest en het AMC ervaren mijn man en ik als een warm bad.

Succes met alle behandelingen! Gr. Ger.

5. Kajsa

Kajsa Actief lid

15 apr 2014
    119
    0
    0
    Hoi marloes,
    Ik zit voor zoek-icsi bij amc. Ik vind het een lang traject, maar verder best tevreden. Voor de kerst ingeschreven, en op 14 april gestart met spuiten. Op 13 mei punctie, en vandaag positieve test!

Ik heb wel telkens een andere arts gehad, en ik vond dit in het begin best verwarrend en vervelend. Maar dat is bij veel ZH zo.

6. Bedankt voor de (positieve) reacties. Ik ben daar heel blij mee.

En jij gefeliciteerd Kajsa!

7. Palmboom

Palmboom Bekend lid

28 sep 2012
    858
    0
    16
    Noord-Holland
    Ik loop sinds september in het AMC voor icsi/PGD en ben heel erg tevreden! Vind dat er een fijne sfeer hangt en uiteindelijk herken je alle artsen dus dan is het wat minder onpersoonlijk.
    Wel jammer dat het bij de apotheek altijd zo druk is waardoor je lang moet wachten...

Deel Deze Pagina