Nog een vraagje (eten/flessen)

Discussion in 'Voeding' started by Justy, Apr 5, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Justy

Justy Fanatiek lid

Jul 12, 2011
    3,548
    0
    0
    Hoi Dames,

Ik ben weer eens benieuwd wat jullie zouden doen...

In een ander topic gaf ik aan dat brood niet goed ging. Nu heb ik gisteren verse soep gemaakt voor hem en gisteren en vandaag wat brood door de soep gegeven. Dit ging prima gelukkig! Alleen dan wil hij daarna zn fles niet. Ook prima dan maar niet... Na t eten gaat hij naar bed en gisteren was hij na een half uurtje al weer wakker (is hij meestal overigens) dus ik die fles nog aangeboden en die ging er helemaal in.

Nu is mijn dilemma van vandaag: ga ik dat vandaag weer doen? Heeft hij dan die voeding nog nodig of is het gewoon dorst.

Dus wat zouden jullie doen? Na t slaapje gewoon drinken aan bieden of toch nog de fles met melkvoeding?

2. brownielover

brownielover VIP lid

Mar 9, 2009
    8,171
    3,054
    113
    Nederland
    Ligt eraan hoeveel flessen hij krijgt.

Hier hebben we het nu zo;

7.00 uur papfles
    9.00 uur fruit
    11.30 brood en wat drinken
    12.30 fles 180/6
    15.00 uur koekje en wat drinken
    18.00 uur groente
    19.30 fles 180/6

3. Justy

Justy Fanatiek lid

Jul 12, 2011
    3,548
    0
    0
    Bij ons dus ongeveer hetzelfde schema alleen nu heeft hij de fles van de middag "gemist" ik heb hem nog wel aangeboden maar hij wilde hem niet. Vervolgens had hij MEGA honger met avond eten maar dat is niet erg! Dus hij heeft lekker gegeten... Enige is wel dat hij nu is gaan slapen (vanaf 5 uur) tot nu. En dat doet hij nooooooit! Of het er mee te maken heeft dat hij met het avond eten extra gegeten heeft weet ik niet maar vind het wel vreemd, hahaha.

Ik ga hem straks maar wakker maken, nog een flesje geven en kijken of hij weer wil slapen ofzo. Soms zijn die kleintjes echt een raaaaadsel!

4. brownielover

brownielover VIP lid

Mar 9, 2009
    8,171
    3,054
    113
    Nederland
    Tja als hij echt niet wilt... Ook niet als je de fles wat vroeger of juist wat later geedt? Desnoods halveren..

Als ie verder genoeg melk/zuivel binnenkrijgt zal het niet erg zijnn:)

Share This Page