Graag zou ik de poot van onze hond willen laten tatoeëren alleen vraag ik me af hoe ik dat het beste kan doen? Iemand ervaring hiermee? (ik bedoel dus een voorbeeld voor de tatoeëerder)
Ja ik heb vorig jaar de pootjes van mijn chihuahua laten tattoo eren... bij knoutskey hier in assen. Mijn hondje kwam hier in de buurd onder de auto. Bij het crematorium heb ik poot afdrukjes genomen. Bij de tattoo shop hebben ze deze precies overgetekend en ik heb ze op mijn arm laten zetten ! ik zal zo even kijken hoe ik een foto moet plaatsen Groetjes griselda
Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina ik ben hier niet zo handig in. ik denk dat als je op de link klikt dat je de foto kan zien?
Ik zou idd een gips poot afdruk maken.. of met inkt op de pootjes en dan op papier. Dat was mijn idee destijds. Ik heb nu 'gewone' hondenpootjes op mn arm
Of een afdruk laten maken of een goede scherpe foto maken en die laten natekenen door een goede tattoo artist of tekenaar.
Ik zal morgen even een foto zoeken en deze plaatsen. Wij hebben zijn poot geverfd, verschillende afdrukken gemaakt en samen met de tattoeerder de mooiste uitgekozen. Deze staat nu al jaren op mijn bovenarm
Krijg je met verf wel hetzelfde resultaat als met inkt? Heb het idee dat met inkt je de lijnen beter ziet?Maar om nu inkt op de hondenpoot te smeren???