Kan dit?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door suusjesanne, 19 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusjesanne

suusjesanne Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik heb helaas een miskraam en ik wacht totdat het doorzet.
    Nu heb ik een vraag.

Als het blijkt dat ik ' leeg' ben kun je dan als je nog niet je eerste ongesteldheid hebt gehad zwanger raken?

Misschien een domme vraag hoor

2. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Dat kan, omdat je voor je menstruatie een eisprong hebt.

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Dat kan inderdaad. Mijn gyn adviseerde me alleen een eerste menstruatie af te wachten, zodat het voor als je zwanger mocht raken makkelijker rekenen was. Maar je kan dus gewoon wel zwanger raken zonder eerst ongesteld geweest te zijn.
    Sterkte in ieder geval voor nu met je miskraam!

4. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

hoi,
    ja inderdaad mijn verloskundige zei ook dat ik gewoon weer mocht gaan klussen na mijn miskraam in juli. Ze zei er wel bij dat je er emotioneel er klaar voor moest zijn maar dat het lichamelijk niks uit maakt of je al ongie bent geworden of niet... Het is alleen maar lastiger rekenen. Ik hoop natuurlijk dat ik deze maand niet ongie word en dat we meteen weer zwnager zijn, het maakt me niks uit dat het langer rekenen is, ik heb er echt alles voor over om weer snel zwangr te worden !!! Zoals bijna alle vrouwen hier op het forum. :)
    Nou heel veel succes met zwanger worden !!!

5. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Jeetje Suusjesanne, wat erg voor je!! Ik schrik er echt van... Je hebt je antwoord hierboven al gekregen, maar ik wil je even laten weten dat ik aan je denk. Heel veel sterkte.
    Veel liefs Tara

6. suusjesanne

suusjesanne Niet meer actief

Bedankt voor de berichten iedereen!

@tara ik had dit niet verwacht. Kreeg gister ineens krampen met wat donkerbruin bloedverlies. Vk zei dat ze nu nog niks kon zien maar de verhalen die ik lees konden ze degelijk wel wat zien. Inderdaad vanmorgen bij de gynaecholoog een vruchtzakje met 'rare' dingen er in. Dit ziet er niet goed uit zei ze. Ben er echt kapot van maar 1 ding denk ik wel, de natuur stoot het niet zonder reden af..

Ik hoop dat de miskraam doorzet want er gebeurd nu niks en heb geen krampen..

Deel Deze Pagina